luni, 14 octombrie 2013

Ce se întâmplă cu Cometa ISON? Imagini noi in timp real - COMET ISON - cel mai rău - rău caz -Mesaj Sfatuitoarea


Cometa Ison va ajunge pe 28 noiembrie cel mai aproape de planeta Marte, pe 26 decembrie va fi ce mai aproape de Soare si intrebarea care se pune, este: "Cand va ajunge cel mai aproape de Pamant?" sau "Va  mai ajunge cel mai aproape de PAmant?"
Trebuie sa va marturisesc ca, acum vreo cateva zile, am avut o viziune care m-a speriat destul de tare si mi-a creat niste sentimente deloc placute. De atunci ma tot intreb, daca sa o fac sau nu cunoscuta. PRoblema este ca m-am saturat de minciuni si musamalizari. Este timpul ca oamenii sa afle care este adevarul si sa stie la ce sa se astepte in viitor. In filmuletele de mai jos, veti vedea, cum jurnalistii străini fac publice informatii  despre schimbarile, pe care le traim si pun intrebari, fac conexiuni si nu se complac intr-o tacere prost aleasa si inteleasa.
Viziunea de care vreau sa va povestesc, a fost scurta si in ea se vedea, cum pamantul se ridica in urma unui impact, ca si cum ar fi fost lovit de o bomba extraordinar de puternica sau de un obiect foarte mare. Valul de pamant semana cu un tsunami, doar ca nu era format din apa, ci din pamant. In pamant, se vedau flacari sau materii incandescente, asemeni lavei unui vulcan. Acest val imens de pamant inainta cu o forta si cu o viteza greu de descris in cuvinte si matura sau astupa sau ambele, totul in cale. Nu vreau sa va spun ce emotii si sentimente se simteau. Cuvantul care s-a format in minte a fost America.
Nu stiu daca este Cometa Ison sau altceva si nu am intrebat, caci m-am temut sa mai vad si sa mai simt si altceva. Am vrut sa alung din minte imaginea aceea apocaliptica, dar nu vrea sa dispara din mintea mea si stiu prea bine, ca asta inseamna ca trebuie sa o fac cunoscuta.
Se pare ca acesta este cataclismul pentru care se pregatesc americanii si rusii. 
Eu nu pot decat sa sper si sa ma rog, ca ceea ce am vazut, este o secvenţa in avanpremieră a unui film SF,despre un cataclism care nu se va produce niciodata pe PAmant, asa cum sper sa fi fost si alte imagini pe care le-am vazut anii trecuti si le-am facut cunoscute atunci.

Doamne ajuta-ne si pazeste-ne pe toti oamenii si pe planeta noastra!



Ce se intampla cu Cometa Ison? Imagini noi:


2 comentarii:

  1. Draga Alina, eu am avut un vis similar viziunii tale. Era noapte. Initial am crezut ca este a doua luna pe cer acel ceva foarte luminos. Mai tarziu mi-am dat seama ca este de fapt un asteroid, ce se apropia de Pamant, l-a ciocnit violent si s-a format un tsunami de pamant ce matura totul in cale. Cine poate sti ce o sa mai fie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ne fereasca Dumnezeu de tot ce poate fi rau!
      Multumesc draga mea de comentariu!
      Dumnezeu sa te binecuvanteze!

      Ștergere