miercuri, 23 octombrie 2013

In aceasta zi din viata ta, CRED CA dumnezeu vrea ca tu sa stii ...



 

In aceasta zi din viata ta, CRED CA dumnezeu vrea ca tu sa stii ... ... ca Astazi, echipei cineva iti ofera iubirea SA si Spera, din toata Inima CA tu sa primesti o. Te-ai Rugat CA echipei cineva sa te iubeasca, chiar în momentul Interkultureller Austausch www.grenzenlos.or.at, IAR dumnezeu ti-a raspuns la rugaciune. Priveste! Asculta! Acea persoana iubitoare SE Afla chiar in viata ta. Deschide-i usa sa intre! Iti Promit ca Nu inventez. echipei cineva te iubeste, chiar in aceasta clipa. 








Priveste! Asculta! Lasa-l sa intre!
 Iata, am spus-o de Doua Ori.
dumnezeu a vrut sa ma Asigur ca ai inteles, cu Adevarat, mesajul meu.


Cu dragoste, prietenul tau
Neale.
 

În această zi din viata ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să știi ...
... Că cineva se extinde dragoste cu tine această zi, și
sperând atât de mult pe care le va primi.
Ați cerut cineva să te iubesc chiar acum,
și Dumnezeu a răspuns la rugăciunea ta. Uită-te. Ascultă.
Că persoana iubitoare este chiar în lumea ta. Deschideți
usa pentru ei să vină inch
Îți promit, eu nu fac asta. Cineva este
te iubesc acum. Uită-te. Ascultă. Să-l inch
Nu, am spus-o de două ori. Dumnezeu a vrut să mă asigur
tu chiar ai o.
Dragoste, prietenul tau ....
Neale.

Homecoming

parte dintr-un explorare unic, care curge liber cu Neale, în casa lui
 
Acasă -CWG TV - Calendar - CWG Village - Magazin 
te Filme care inspira si vindeca sufletul. Start membru uri gratuit de azi - 
Click aici

 



Sursa: editura_foryou

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu