marți, 24 iulie 2012

O minune in India: din ochii statuii Fecioarei Maria a curs sange…


O statuie a Fecioarei Maria, avand lacrimi de sange, atrage mii de crestini si oamenii de alte credinte in Ghaziabad (statul Uttar Pradesh din estul Indiei), scrie site-ul Catholic Bishops Conference of India. Evenimentul a avut loc pe 14 iulie 2012 in capela comunitatii Carmelitelor Mariei Imaculate (CMI) din Mariam Nagar.
Aceasta minune a fost mai intai observata de o femeie de servici pe nume Sunita care lucreaza in institutie si care a venit sambata in jurul orei 11:30 dimineata pentru a face curatenie in capela. “Astazi, cand m-am dus sa curat cu o carpa statuia Fecioarei Maria, am observat lacrimi de sange care se scurgeau din ochii Fecioarei. Am tipat. Nu-mi venea sa cred. Desi am sters sangele de pe statuie, acesta tot continua sa curga”, a declarat femeia.
Preotul paroh, parintele Joy Kizhakkayil, a spus si el: “Cand am intrat in capela, am vazut-o pe Sunita cum tinea statuia, tremurand, rugandu-se si plangand cu voce tare pentru Fecioara Maria”.
Doamna Maria, asistenta medical la un institut de stiinte medicale din India, care se afla si ea in biserica in momentul minunii, a declarat ca a putut vedea si ea lacrimile de sange de pe statuia Fecioarei Maria, pe care le-a atins cu frica si respect:
Vestile s-au raspandit repede si lumea a venit la capela pentru a vedea miracolul. Pentru a nu se crea panica, a fost nevoie sa fie chemata politia.
O alta scurgere de sange din ochii statuii a avut loc duminica, a doua zi, in timpul Sfintei Liturghii. De data aceasta, scurgerea a fost mai mare, iar sangele a cazut pe masa unde se afla tinuta statuia. Probe de sange au fost luate si au fost duse la un spital din apropiere, pentru a fi analizate. Grupa sangvina a sangelui a fost de B pozitiv.
Statuia a fost adusa la biserica aceasta acum cateva luni.
Sursa: www.almeea.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu