marți, 5 noiembrie 2013

Recenzie: „Mesaje de la Ingerii tai”


Astazi va prezint setul de carti oracol: „Mesaje de la Ingerii tai” creat de Doreen Virtue, plublicat de editura Adevar Divin.
Doreen Virtue este o persoana care are o vasta experinta cu Fiintele de Lumina, printre care si Ingerii. Acesta redactat carti pe acesta tema si a creat mai multe seturi de carti oracol:

  • Vindecare cu Ingeri
  • Oracol cu Maiestri Inaltati
  • Mesaje magice de la Zane
  • Oracol cu Arhangheli
Acestea sunt doar cateva precizari.

Revenind la „Mesaje de la Ingerii tai”, setul contine 44 de carti si un mic ghid.
Ghidul are instructiuni de folosire a setului (pregatirea setului, tipuri de etalari,); explicatii suplimentare pentru carti.
Fiecare carte contine un titlu, imagine si un mic text (a carui semnificatie este dezvoltata in ghid). Imaginile foloste sunt creatii ale unor artisti, insa acestea nu contin simboluri sau semnificatii subtile. Important este textul de jos, o fraza care contine o informatie ce se poate aplica pe toate domeniile.

Exemple:






(aceste imagini sunt in varianta engleza a setului, dar in varianta romana, mesajele sunt traduse)














Experienta personala cu acest set de carti oracol:
 L-am vazut de ceva timp in librarie, dar am fost reticent pentru ca inainte folosisem doar Tarotul, iar faptul ca acest set avea doar 44 de carti mi se parea oarecum insuficient pentru a acoperi toate demeniile.
Pana la urma am decis sa il cumpar. Am mers in librarie si cred ca l-am cautat 5 minute, fiindca nu mai era unde l-am vazut. M-am gandit ca fiind Mercur Retrogard ar trebui sa ma gandesc mai mult la acesta achizitie...dar intr-un final l-am gasit, am uitat de Mercur Retrogard, si l-am cumparat.
Foarte entuziasmat abia am asteptat sa ajung acasa. 
Cand am ajuns l-am deschis repede si reamintindu-mi de Mercur Retro am inceput sa numar cartile...soc!!!
Erau 45, am reluat...tot la fel. Am decis sa identific dublura: era Omega.
Bun in acest caz ce facem...pastram dublura sau o inlaturam.
Am facut cateva etalari (de obicei eu folosesc 3 carti pentru a descrie cat mai bine situatia) un rezultat bun.
Totusi ca sa fiu sigur am intrebat si cateva persoane care au experienta in arta divinatiei, am aflat in astfel de cazuri nu este o regula anume. Avand in vedere ca in ghid se precizeaza ca nu ai cum sa gresesti cu acest set fiindca Ingerii intervin prin intuitie, prin urmare am decis sa pastrez carte dubla fiindca imi era simpatica (imaginea este atasata mai sus).
Acum ca am lucrat mai mult cu el mi se pare un set bun, intuitiv, care nu se bazeaza pe reguli atat de complexe ca Tarotul.

Exemplu de etalare si interpretarea carti oracol „Mesaje de la Ingerii tai”:

„Intrebarea dvs: „Care este misiunea mea in viata aceasta?”
Cartile extrase:
  • Arhanghelul Rafael
  • Yvonne
  • Serena
  • Isaia
Arhanghelul Rafael vine si va spune ca sunteti aici sa vindecati. Fie sa vindecati fizic fie emotional. Deci misiunea dvs este aceea de Vindecator, sub toate formele cuvantului.Yvonne spune ca aveti o relatie speciala cu animalele, animalele pe care le-ati avut si au murti acum va vegheaza sub forma de ingeri si sunt alaturi de dvs...deci trebuie sa aveti grija atat de oameni cat  si de  necuvantatoare. Serena spune ca nu trebuie sa va faceti griji in privinta resusrselor financiare deoareca acestea vor veni pe diverse cai.Iar Isaia spune ca puteti sa va materializati dorintele si proiectele...implicativa in ajutorarea celorlati pentru ca prin ei dvs primiti. Daca rezultatele nu apar nu trebuie sa va ingrijorati. Pentru orice proces timpul este important.Prin urmare va sugerez sa va gasiti abilitatile de vindecare, daca nu le-ati descoperit, si sa le folositi din plin...aveti toata sustinerea ingerilor.Arhanghelul Rafael va vegheaza, in cazurile in care aveti nevoie  chemati-L.”

In concluzie ca este un set simplu de utilizat si util, in interpretarea caruia nu iti trebuie cunostiinte multe.
Tin sa precizez ca Ingerii nu apartin religiei crestin-ortodoxe. Sunt fiinte de lumina a caror energie poate fi accesata de oricine, indiferent de religie, sex, varsta, etnie. Nu exista reguli, faceti ce va dicteaza intuitia.

Daca aveti si dumeavoastra experiente cu acest set de carti oracol asteăt cu drag sa le impartasiti.

O zi echilibrata si ghidare angelica va doresc!
Ne gasiti si pe Facebook:   www.facebook.com/AstroParanormal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu