joi, 17 ianuarie 2013

Boeing experimenteaza antigravitatia


Cunoscutul gigant al industriei aeronautice, Boeing, a confirmat ca testeaza mai multe dispozitive antigravitationale, informeaza BBC. Acest anunt epocal, plin de promisiuni, arunca o noua perspectiva asupra viitorului pe care ni-l rezerva noile tehnologii. Dar, indirect, cercetarile acestea pun intr-o alta lumina multe dintre cazurile OZN.
antigravitatie
Obiectivul cercetarilor il constituie reducerea semnificativa a greutatii aparatelor de zbor, pentru a realiza economie de combustibil
Un savant rus detine secretul
Nu este deloc lipsit de importanta faptul ca unul dintre cei mai seriosi constructori de avioane, atit civile, cit si militare, admite ca incearca sa dezvolte tehnologii ce tin mai mult de domeniul SF. Dar, daca Boeing a facut public acest lucru, atunci inseamna ca este ceva serios. Iar daca stirea oferita de BBC este confirmata de o publicatie de talia Jane's Defence Weekly, atunci este ceva foarte serios.
Exsita si citeva detalii legate de proiectele Boeing de a sfida gravitatia prin mijloace neconventionale. Conform unui purtator de cuvint al companiei, la ora actuala este examinat un experiment pus la punct de omul de stiinta rus Yevgeny Podkletnov. Acesta pretinde ca a realizat un dispozitiv capabil sa creeze in jurul unui obiect un scut antigravitational.
Yevgeny Podkletnov a fost privit cu multa suspiciune de multi oameni de stiinta, care nu au reusit sa reproduca experimentele sale. El sustine ca, in 1992, a anulat o parte din efectele gravitatiei in cadrul unui experiment desfasurat la Tampere University of Technology din Finlanda. Podkletnov a constatat ca greutatea unui obiect poate fi redusa, daca este plasat deasupra unui disc supraconductor din material ceramic, care se roteste deasupra unor electromagneti puternici. 
Diminuarea atractiei gravitationale prin aceasta metoda a fost de numai 2 %, dar implicatiile sint imense. Chiar si la o asemenea reducere infima a greutatii, s-ar putea economisi o cantitate importanta din combustibilul necesar pentru zborul avioanelor. Dar, desigur, cercetarile tintesc spre o reducere mai importanta a greutatii.
Este implicat si Pentagonul
Asa cum era si de asteptat, armata SUA nu este straina de acest proiect, dupa cum reiese din prestigioasa revista de informatii militare Jane's Defence Weekly. O confirmare o avem si de la Boeing, care a precizat ca programul cu numele de cod "Project Grasp" se desfasoara la Phantom Works, o divize a Boeing localizata in Seattle, despre care se stie ca este profund implicata inarmarea Statelor Unite, prin numeroasele contracte pe care le are cu Pentagonul.
Dar nu numai armata SUA este interesata de tehnologiile antigravitationale. In martie 2000, britanicii au recunoscut si ei ca intentioneaza sa demareze o serie de cercetari in vederea "reducerii efectelor gravitatiei", proiectul fiind incredintat grupului BAe Systems, specializat in tehnologii militare de virf.
Insa astfel de dispozitive au intrat si sfera de interes a NASA, care se lupta din greu cu gravitatia, pentru a-si lansa navetele pe orbita. In cadrul NASA Breakthrough Propulsion Physics se desfasoara cercetari in acest sens inca din 1996. 
Nu este limpede cind vor fi testate aparatele de zbor dotate cu dispozitive antigravitationale antigravitatonale. Unii cercetatori sint foarte rezervati, in vreme ce altii sustin ca teoria lui Yevgeny Podkletnov nu contrazice cu nimic legile fundamentale ale fizicii. 
O noua perspectiva asupra fenomenului OZN
Dar ceea ce fascineaza poate si mai mult decit noul prag tehnologic pe care sintem pe punctul de a-l depasi este cu totul altceva. O minte flexibila nu poate rata constatarea ca increderea declarata in antigravitatie pune fenomenul OZN intr-o noua lumina. Mai exact, ii confera credibilitate.
Multe dintre observatiile OZN au fost considerate ridicole, din cauza descrierii unor "viraje imposibile". Este vorba despre celebrele viraje la 90 de grade, efectuate la viteze incredibile de unele OZN-uri. Ele nu pot fi explicate altfel decit prin reducerea sau chiar anularea atractiei gravitationale. 
Asa ceva nu ar fi posibil decit cu ajutorul unor dispozitive antigravitationale, adica exact dispozitivele la care lucreaza acum Boeing, BAe Systems si NASA. 
Reconstituierea unui OZN despre care Bob Lazar sustine ca l-a studiat si ca era propulsat cu ajutorul antigravitatiei.
A mintit sau nu Bob Lazar?
De asemenea, "povestile" relatate de cei care pretind ca au studiat epavele extraterestre detinute de SUA sau fosta URSS capata o alta consistenta. Un foarte bun exemplu este Bob Lazar. Considerat de multi minicinos, desi a trecut cu succes de detetctorul de minciuni, el nu a incetat sa sustina ca a facut parte dintr-o echipa din cadrul Zonei 51 (de fapt, S-4), care se ocupa cu recuperarea tehnologiilor de la bordul OZN-urile capturate. 
Printre altele, el a declarat ca sistemul de propulsie a OZN-urilor la care a avut acces foloseste dispozitive antigravitationale. S-au facut auzite o multime de voci, care au pretins ca minte, deoarece ar fi contrar legilor fizicii. Iata, insa, ca acum antrigravitatia nu mai contravine nici unei legi. Cel putin asa considera experti militari care dispun de fonduri impresionante pentru cercetare. 
Desigur, vestea ca sint in lucru dispozitive antigravitationale nu reprezinta o dovada categorica a faptului ca Bob Lazar a spus adevarul. In schimb, intelegem ca este posibil ca el sa nu fi mintit. Dar, mai multe despre Bob Lazar si povestea lui puteti afla citind dosarul "In Zona 51, afacerea Stargate sta sa explodeze" , publicat pe MISTERIUM in mai  2000. 
2 august 2002
(SURSA: BBC).
http://cristiankinetoterapy.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu