luni, 2 septembrie 2013

Căsătoriţi de 65 de ani, au murit la 11 ore distanţă, din cauze naturale


O poveste de dragoste din Ohio, America, a captat atenţia publicului graţie finalului său, mărturie a unei devoţiuni care a durat peste 65 de ani, până la moarte.




Harold şi Ruth Knapke s-au stins în camera pe care au împărţit-o într-un azil de bătrâni, cu câteva zile înainte de cea de-a 66-a aniversare a căsătoriei lor, potrivit „Huffington Post”. El avea 91 de ani, ea 89 de ani. Cei doi au s-au stins la 11 ore distanţă, din cauze naturale. Fiica cuplului crede că tatăl ei s-a zbătut să stea de partea mamei sale, în ciuda sănătăţii precare, pentru a pleca în ultima călătorie împreună. Harold Knapke s-a stins primul, iar copiii săi privesc moartea acestuia „ca o ultimă dovadă de dragoste”. Soţia sa i-a urmat la 11 ore după. „Credem că el a vrut să o aştepte, să iasă împreună din această viaţă şi să păşească împreună în următoarea”, a spus fiica, Margaret Knapke. Cuplul se cunoştea din copilărie, iar în adolescenţă Harold, cunoscut şi drept Doc, a început să o curteze pe viitoarea sa soţie, cât timp era înrolat în armată, în cel de-Al Doilea Război Mondial. „L-am lăsat să mă urmărească până l-am prins”, obişnuia să glumească Ruth. Soţul ei a devenit profesor, antrenor şi director al unei şcoli sportive. Împreună au crescut şase copii, ani în care devoţiunea faţă de celălalt nu a pierit. Una dintre ultimele fotografii îl înfăţişează pe Harold în pat, iar Ruth îi stă alături, ţinându-l de mână. Când ea era bolnavă, el obişnuia să-i citească rugăciuni şi să o dea cu apă sfinţită pe frunte. Cei doi au fost înmormântaţi împreună, în cadrul unei slujbe comune. „Este cu adevărat o poveste de dragoste. Erau atât de fideli şi de devotaţi unul celuilalt, că nu plecau niciodată fără celălalt”, a spus Carol Romie, una dintre fiicele cuplului.

Citeste mai mult: adev.ro/msad2t


Un comentariu:

  1. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM VIAȚI EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere