luni, 2 septembrie 2013

Dacă vrei să găseşti adevărul, priveşte înăuntrul tău, priveşte-ţi propriile intenţii

lumea interioaraViaţa nici nu te binecuvântează, nici nu te pedepseşte. Ea colaborează cu tine pentru a te ajuta să te trezeşti la adevărul a ceea ce eşti. Viaţa este învăţătorul tău; ea îţi oferă un continuu feedback, o continua corecţie, dar tu nu alegi să asculţi…
Dacă încerci să găseşti forma perfectă – serviciul perfect, relaţia perfectă – vei fi mereu frustrat. Lumea nu oferă perfecţiunea în această privinţă; ea îţi oferă pur şi simplu oportunitatea de a evolua şi de a te schimba.
Dacă te uiţi în jurul tău, vei vedea multe căi deschise autoexprimării; unele îţi vor cere să te adaptezi. E ok, e bine să fii adaptabil, e bine să înţelegi că acelaşi lucru poate fi spus şi făcut în multe feluri. Desprinde-te de ideile tale preconcepute, fiecare moment este nou şi fiecare situaţie cere ceva diferit de la tine. Fiecare experienţă ce vine spre tine te va întreba dacă eşti dispus să nu te mai cramponezi, dacă eşti dispus să ai încredere, dacă eşti dispus să păşeşti afară din timp.
Lumea nu-ţi poate oferi o viaţă stabilă şi previzibilă; toate lucrurile din lume se află într-un proces de schimbare, nimic nu e stabil şi previzibil. Nimic nu-ţi va oferi altceva decât securitate temporară. Gândurile vin şi pleacă, relaţiile încep şi se termină, trupurile se nasc şi pier. Iată tot ce îţi poate oferi lumea: evoluţie, schimbare, caracter tranzitoriu al lucrurilor.
Ca să pricepi ceva din această lume, trebuie să înveţi să priveşti dincolo de formă, către intenţia creativă; fii receptiv la intenţia aflată în spatele modului de exprimare a unei persoane şi vei vedea mai clar ce înseamnă aceasta pentru ea. A privi dincolo de formă este un alt mod de a spune “priveşte dincolo de propriile tale idei preconcepute“.
Ca să-l vezi pe semenul tău aşa cum este el în realitate, trebuie să priveşti dincolo de prejudecăţile tale despre el. Dacă vrei să-l cunoşti, trebuie să te apropii de el, să-ţi deschizi inima şi să-l întrebi care îi este intenţia.
Fiecare situaţie din viaţa ta îţi oferă oportunitatea de a căpăta o mai mare apropiere de ceilalţi şi o mai mare libertate. Dacă vrei să găseşti adevărul, priveşte înăuntrul tău, priveşte-ţi propriile intenţii. Atunci nu este cu putinţă să interpretezi greşit intenţiile altuia. Până nu vei înţelege că oricine este bun, îţi va fi greu să găseşti bunătate în tine însuţi sau în alţii. Renunţă la judecăţile pe care vrei să le faci, căci ele nu sunt altceva decât un atac lipsit de sens împotriva cuiva a cărui bunătate nu o poţi vedea.
Nu există fiinţă umană care să nu merite iertarea şi iubirea ta. Fiecare judecată pe care o faci despre aproapele tău vădeşte cu mare precizie ceea ce urăşti sau nu poţi accepta la tine însuţi; nu urăşti pe cineva decât în cazul în care îţi aduce aminte de tine însuţi…
Această lume este o şcoală şi ai venit aici ca să înveţi; a învăţa înseamnă a face greşeli şi a le corecta. A învăţa nu înseamnă a face tot timpul ceea ce este bine; dacă ai face tot timpul ceea ce e bine, ce nevoie ar mai fi să vii la şcoală?
Nu încerca să fii perfect, este un ţel nepotrivit; doreşte în schimb, să recunoşti fiecare greşeală pe care o faci, ca să poţi învăţa din ea. Perfecţiunea vine spontan şi fără efort numai atunci când spui adevărul, când renunţi la dorinţa de a-i impresiona pe alţii, când îţi abandonezi falsa mândrie.
Împărtăşeşte altora din experienţa ta, dar nu cauta să le-o impui, căci nu ştii ce nevoi au alţii şi nu este treaba ta s-o ştii; aminteşte-ţi de ceea ce este bun în aproapele tău şi în tine însuţi, recunoaşte-ţi greşelile şi fii tolerant faţă de greşelile pe care le fac alţii.
Paul Ferrini, Iubire fără condiţii

5 comentarii:

  1. ,,Împărtăşeşte altora din experienţa ta, dar nu cauta să le-o impui, căci nu ştii ce nevoi au alţii şi nu este treaba ta s-o ştii; adevărat,numai că domnia voastră ,într-un mod deloc ortodox,cu viclenie ,vă folosiţi de anumite destăinuiri pe care vi le fac ucenicii dumneavoastră şi vă permiteţi să îi sfătuiţi să îşi schimbe locurile de muncă precum şosetele,le ponegriţi partenerii de viaţă -fără să gândiţi că dumnezeu vă aude şi vă vede.Doamnă, dacă nu aveţi nimic de ascuns sau de pierdut,de ce nu publicaţi adevăratul d-voastră cv şi toate conturile pe care le aveţi ,în toate reţelele de socializare? Sunteţi psiholog,consilier marital? (Dacă vrei să găseşti adevărul, priveşte înăuntrul tău, priveşte-ţi propriile intenţii. Atunci nu este cu putinţă să interpretezi greşit intenţiile altuia. Până nu vei înţelege că oricine este bun, îţi va fi greu să găseşti bunătate în tine însuţi sau în alţii. Renunţă la judecăţile pe care vrei să le faci, căci ele nu sunt altceva decât un atac lipsit de sens împotriva cuiva a cărui bunătate nu o poţi vedea.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,
      Eu respect liberul arbitru al fiecarei fiinte de pe acest Pamant, inclusiv al tau. De aceea voi incerca sa vad bunatatea din sufletul tau si sa iti spun ca ai in tine tot ceea ce ai nevoie sa fi fericita. Dumnezeu a pus in tine totul. Renunta la frustrarea care te macina si bucura-te in adevaratul sens al cuvantului de tot ceea ce ai, asa cum ti-am spus si cand am mai vorbit.
      Anonimatul nu inseamna ca nu stiu cine esti.
      Renunta la ura si invidie si atunci vei deveni fericita.

      Dumnezeu sa te lumineze si sa te ajute sa iti gasesti linistea!

      Cu mult drag,
      Sfatuitoarea

      Ștergere
  2. Doamnă, nu am avut posibilitatea să vă răspund pentru că am fost plecat din ţară,trebuie să muncesc să îmi întreţin familia şi las pe plan secundar alte preocupări.Ultima oară când m-am uitat în certificatul meu de naştere la rubrica unde este înregistrat sexul copilului,scria sexul masculin.M-aţi jignit de două ori.O adevărată doamnă nu sare la gâtul omului ,aşa cum a sărit domnia ta.Eu anonimul ,sunt bărbat, nu femeie.Se pare că am atins un punct sensibil, altfel nu se poate explica ieşirea pe care a-ţi avut-o.Nu suportaţi ca cineva să vă contrazică sau să vă răspundă contradictoriu,toată lumea trebuie să fie la unison cu dumneavoastră.Schimbaţi-vă pseudonimul în cel de -dictatoare- singură vă etichetaţi.Vă urmăresc activitatea de ceva timp,am fost la un pas de a deveni membru în acest grup dar m-am răzgândit pentru că mi-am dat seama că vă folosiţi de oameni.M-aţi provocat şi am să mă documentez ca să pot dovedi că în realitate nu sunteţi persoana potrivită să ofere sfaturi.Ceea ce face-ţi dumneavoastră se numeşte şarlatanism.Vă folosiţi de inocenţa şi încrederea acordată de semeni.Ca bărbat nu mi-aş dori să am în preajmă o astfel de "doamnă".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare are liber arbitru, inclusiv dvs. Fiecare raspundem pentru alegerile noastre, inclusiv eu, inclusiv dvs., fie ca sunteti femeie sau barbat. In fata Domnului suntem egali.
      Daca asta este opinia dvs. referitoare la mine, voi pune punct atacului dvs. Daca va simtiti bine sa dati, atunci va voi intoarce si celalalt obraz.

      Dumnezeu sa va ierte si sa va binecuvanteze!

      Ștergere
  3. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM VIAȚI EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere