luni, 2 septembrie 2013

Fă pace înăuntrul tău și atunci cerul și pământul vor fi în pace cu tine

Scopul nostru este unul singur: să ajungem să ne vedem pe noi înșine, să ne vedem propriile noastre greșeli, să ne învinuim în toate, să ne criticăm, să ne socotim răspunzători și vinovați de orice și să nu dăm atenție dacă aproapele nostru este vinovat sau nu.

Să fim cu toții atenți și să ne nevoim, așa încât să nu ne pierdem țelul, iar mâine să ne căim amarnic. Trebuie să avem de-a pururi în minte aceste lucruri și să lucrăm ca și cum ar fi ultima noastră zi de viață. Scopul nostru este unul singur: să ajungem să ne vedem pe noi înșine, să ne vedem propriile noastre greșeli, să ne învinuim în toate, să ne criticăm, să ne socotim răspunzători și vinovați de orice și să nu dăm atenție dacă aproapele nostru este vinovat sau nu. Părinții spun: "Dacă dorim să avem pace noi înșine prin a încerca să-i împăcam pe alții, nu vom avea niciodată pace". Cu alte cuvinte, dacă vrem să primim pacea de la alții devenind împăciuitori, nu vom mai avea niciodată pace. Așadar omul trebuie să-și afle pacea înăuntrul său.
"Fă pace înăuntrul tău", zice avva Isac "și atunci cerul și pământul vor fi în pace cu tine".
Să punem acest adevăr sfânt în inimile noastre, căci aceasta este comoara duhovnicească pe care Sfânta Evanghelie si textele patristice ne-o oferă spre mântuirea ticăloaselor noastre suflete!
(Comori duhovnicești din Sfântul Munte Athos, Culese din scrisorile și omiliile Avvei Efrem, Editura Egumenița, p.217)

4 comentarii:

  1. Dragi prieteni,
    Numele meu este Dr. Thompson Gaba Osemwegie, am un aparat de turnare vraja pot arunca o vraja asupra ta
    numele în ceea ce privește
    ** o relație,
    ** Situația dumneavoastră financiară,
    ** Evenimente viitoare, sau
    ** Ceea ce este important pentru tine,
    ** Aveți nevoie de ajutor obtinerea înapoi banii scammed,
    ** I se poate schimba cursul destinului,

    Contactați-mă și voi arunca o vraja pentru
    tu. Spune-mi ce vrei și voi merge despre munca mea.
    ** Este cineva sau ceva ce dorești
    a avea?
    ** Vrei avere, sau
    ** Fericire, sau
    ** Un suflet-pereche?
    ** Te in cautarea unei familii mult timp pierdut
    membru, prieten, părinte sau copil,
    Trimite-mi dorinta ta cea mai importantă și I. trebuie
    lucra cu puterile mele în favoarea ta.

    Mai jos sunt detaliile mele de contact
    E-mail: heavensgatesolutionstemple@gmail.com
    Număr mobil: +2347034359043

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua, sunt Theresa Williams După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot ce-i puteam să-l aduc înapoi, dar totul era zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă să-l aduc înapoi, dar eu sunt tipul care nu credea niciodată în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, Am trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că exul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atat de surprins, am raspuns la apel si tot ce a spus a fost ca isi pare rau pentru tot ce sa intamplat ca vrea sa ma intorc la el, ca ma iubeste atat de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care mi-a ajutat cu propria mea problemă. Email: drogunduspellcaster@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz.

      1) vrăji vrăji
      2) vrăji pierdute
      3) Vrăjile divorțului
      4) Vrăjile căsătoriei
      5) Vraja de legare.
      6) vrăji de rupere
      7) Înlăturați un iubit trecut
      8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
      9) doresc să-ți satisfacă iubitul
      Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
      Prin intermediul drogunduspellcaster@gmail.com

      Ștergere
  2. Bine ati venit! suntem încântați că călătoria vieții tale te-a condus pentru a descoperi organizația noastră, noi suntem aici pentru a ajuta cu lucrurile prezentate mai jos.

    EL ESTE ÎN EL CA URMARE specializati SPELL.
    (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi.
    (2), dacă aveți întotdeauna vise rele.
    (3) Dacă doriți femei/bărbați să fugi după tine.
    (5) În cazul în care doriți un copil.
    (6) În cazul în care doriți să fie bogat.
    (7) Dacă doriți să cravată soțul/soției să fie a ta pentru totdeauna.
    (8) se răcească Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) Ai fost scammed și doriți să recuperați banii pierdut.

    Simțiți-vă liber să ne contactați astăzi pe email noastre de mai jos: zordspelltemple@gmail.com

    Pur și simplu compune un e-mail și ne e-mail și asigurați-vă că ID-ul de e-mail este pus corect în loc și e-mail-ne azi prin: zordspelltemple@gmail.com

    Salutari,
    Persoana de contact: Dr Zord
    E-mail de contact: zordspelltemple@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. SALVEAZĂ-ȚI RELAȚIA ȘI EXPUNEREA TĂI EXCURSĂ / FĂRĂ ÎNapoi! CONTACT. VIA CALL WHATSAPP +2348072971407 .. OR.EMAIL .. {Uzealospellhome01@gmail.com solicit.Mă rog tuturor soțului meu să mă divorțeze după ce s-a căsătorit timp de 13 ani și câteva luni și încă îl iubesc, când a făcut divorț de mine l-am dorit înapoi dar el a avut un iubit din partea căsătoriei noastre, după ce m-a divorțat, așa că i-am spus prietenului meu și ea mi-a prezentat o casetă de vrăji din Africa, numită DR UZE, care a aruncat vraja că soțul meu a fost înapoi la mine și acum mă iubește mai mult decât orice în lume îl puteți contacta, de asemenea, pentru a vă ajuta să vă salvați relația sau căsătoria, contactați-l pe e-mail pe {Uzealospellhome01@gmail.com} sau pe whatsapp sau sună numărul +2348072971407 pentru ajutor și el vă va ajuta..Email: {Uzealospellhome01 @ gmail .com} sau îl puteți apela și Whatsapp la +2348072971407 ..

    RăspundețiȘtergere