marți, 4 octombrie 2011

Vehicole aerospatiale anti-gravitatie secrete care folosesc tehnologia inversa extraterestra anti-gravitationala secreta

Tehnologie şi control program spaţial secret
Există (12) platforme aerospatiale avansate de construcţii-tehnologice  toate folosind într-o formă tehnologie antigravitationala.  Aceste 12 sunt: ​​Northrop Grumman B-2 Stealth Bomber Duhul, F-22 Raptor avansat stealth luptător, şi succesorul său, F-35 Lightning II avansate stealth luptator, Aurora, Lockheed-Martin X-33A, X Lockheed -22A doua om disc luptător antigravity, Nautilus Boeing şi Airbus Industries ", TR3-A Pumpkinseed, TR3-B Triangle, Northrop lui" Great Pumpkin "disc, Teledyne Ryan aeronautice lui XH-75d antigravity elicopter Shark, şi Northrop Quantum Teleportare Disc.
Tehnologia antigravitationala cea mai primitiva este electrogravitica. Acest lucru presupune utilizarea tensiuni în milioane de volţi pentru a perturba câmpul gravitaţional înconjurător.  Acest lucru duce la o reducere cu 89% în cala gravitatii pe corpuri, în vehicule cum ar fi bombardier Stealth B-2 şi TR3-B ambarcaţiuni triunghiular Astra. Şi dat fiind campul înconjurător considerabil de ionizare  am observat în jurul valorii de X-22A, este rezonabil să se presupună că  tensiunea extremă electrogravitica este, de asemenea, angajata cu aceste ambarcaţiuni.
Urmatorul nivel de sofisticare este magnetogravitic. Acest lucru implică generarea de câmpuri toroidale de energie înaltă filate la rpm lui incredibile, care intrerupe, de asemenea, câmpul gravitaţional înconjurător, într-adevăr, în măsura în care o counterforce pentru a trage gravitational al Pamantului este generat. Inginerii aenautici incepatori britanici  au numit aceasta counterbary dinamic.  Acest lucru poate a fost utilizat în unele farfurii  americane timpurii şi prototipuri, dar am spus că secretul ambarcaţiunii Nautilus spacefaring foloseste impulsuri magnetice, care apare pentru a utiliza această tehnologie.
Al treilea nivel de sofisticare, cea utilizată în ambarcaţiune mai moderne antigravitationale americane, este generarea directă şi valorificarea  forţei gravitaţionale puternice.  Astfel un câmp de forţă puternică-se extinde uşor dincolo de nucleul atomic de Element 115, un element exotic donat de  savantii-consultanţi ai vizitatorilor stelari   oamenior de stiinta umani la S-4, o bază secretă din sudul Area 51.  Prin amplificarea expunerii forţei gravitaţionale puternice şi utilizarea de energie mare reactoare de antimaterie , şi apoi dirijarea ei, este posibil de a ridica o navă de pe Pământ şi apoi modificarea de ghidare de Vectori în formă de câmpul de forţă antigravity astfel generată.
Gary McKinnon - Ce-a găsit cu adevărat?
  McKinnon "a intrat" în sistemele lui Johnson şi a declarat că a găsit o imagine de înaltă definiţie a unui obiect in forma de trabuc mare pe emisfera nordica.  El a spus că a fost atat de socat de imaginea pe care a gasit-o incat nu i-a venit sa creada si  salvat-o imediat. . El a mai spus că dimensiunea fişierului a fost atât de mare încât a fost dificil pentru a o vizualiza pe calculatorul lui.  În cele din urmă conexiune lui s-a pierdut, şi aşa a fost imaginea.
 Cea a gasit cel mai socant la McKinnon este ceea ce credea el că va fi asul lui din maneca in negocierea cu guvernul SUA, şi a găsit în sistemele de US Space Command.  McKinnon spune ca a descoperit un jurnal  listat al ofiţerilor non-terestri .  El nu crede că acestea au fost străini, dar el crede ca acest lucru să fie dovada că armata SUA are un batalion secret în spaţiu.  Unele dintre aceste jurnale au fost transferuri nava-nava .
Numele a două dintre navele pe care le-a văzut pe jurnalele de transfer au fost LeMay USSS şi Hillenkoetter USSS.  În mod obişnuit.  Numele navelor marinei  au doar două S ", un acronim pentru Navele Spatiale ale Statelor Unite (United States Space Ship), toate acestea, există trei S" aici, probabil pentru nava spatiala Statele Unite ale Americii.  Numele navelor sunt, de asemenea, semnificative.
* *

 Sursa si autor: *
Sursa: thetruthbehindthescenes.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu