miercuri, 20 martie 2013

EVENIMENTE ! - COMFIRMAREA PROFETIILOR - 20 martie 2013


20 martie 2013 

Nici nu a fost bine "înscăunat" pe tronul papal, şi Francisc, membru în ordinul Cavalerilor Iezuiţi, l-a sunat personal pe "Marele Tată" (cel căruia i se spune şi "Black Pope" sau Papa cel Negru), şeful Iezuiţilor. Vaticanul este în realitate condus de către acest Papă Negru, deşi oficial nu se recunoaşte nimic. Toate numirile papale din ultimele zeci de ani s-au făcut numai cu aprobarea acestui Papa Negru, marele şef Iezuit. Adolfo Nicolas l-a înlocuit în 2008 pe Peter Hans Kolvenbach. Acum şi-a pus acolo chiar un subordonat, pe noul Papă Francisc. 

"În prezent, toţi politicienii români sunt corupţi, şi populaţia trebuie să înţeleagă acest lucru", a declarat Cozmin Guşă. 





România: un munte a fost cumpărat cu totul de evrei din Israel. Este vorba de 188 de hectare din inima masivului Bucegi (numtele Nucet), iar în zonă se află şi perimetre protejate fiind parc natural. Preşedintele Consiliului Judeţean Dâmboviţa (Adrian Ţuţuianu) este gata să aprobe un certificat de urbanism pentru construirea unei staţiuni montane ce va avea 6.000 de locuri de cazare (30 de hoteluri şi 200 de pensiuni), afirmând că terenul vândut evreilor nu se află în zone protejate. [informaţii furnizate de Bogdan] 


Sursa: roaim.de.vu/

Dreptate divina


Acest articol face parte dintr-o ramură a 
Astrologiei aproape necunoscută în România, 
dar de care mă simt atrasă de ceva timp. Ea se numeşte Astrologie Criminalistică şi este o ramură astrologică care se bazează pe conlucrarea mai multor discipline. Cu ajutorul Astrologiei Criminalistice se pot lămuri probleme ce au o conotaţie juridică, fie că este vorba de una civilă sau penală. Se poate avea în vedere un furt al unui bun, o răpire sau o sechestrare de persoane, uciderea unui om sau a unui animal, dispariţii sau decese din orice cauză, mai puţin naturală sau morbidă. 

Legea karmei sau legea cauzei si efectului spune că orice cauză are un efect rezultant şi fiecare efect devine cauza unui alt efect. Orice am gândit, am spus, am simţit sau am acţionat dă naştere în cursul vieţii sau în viaţa următoare unor efecte bune sau rele conform naturii iniţiale.
 Numai astfel are o logică şi există o dreptate în suferinţa copiilor bolnavi, a unor oameni buni şi a unor nenorociri care altfel nu ar însemna decât ceva crud şi lipsit de sens. Legea karmei nu este în contradicţie cu cea a liberului arbitru, căci ni se oferă posibilităţi de a alege în viaţă şi acestea ne sunt deschise în mod egal, fără a fi forţaţi să alegem o cale, chiar dacă ea ar fi cea bună pentru evoluţia noastră spirituală. Liberul arbitru nu este însă dat în mod nediscriminatoriu, ci fiecare avem atât liber arbitru cât merităm potrivit a ceea ce am semănat în vieţile anterioare.

Un exemplu despre felul cum poate funcţiona karma este acela în care într-o viaţă, un suflet este încarnat într-un bărbat care îşi foloseşte forţa fizică pentru a subjuga alte persoane şi pentru a le face rău. În viaţa următoare, acel suflet se poate reîncarna într-o femeie care este abuzată de un bărbat sau poate fi tot bărbat, dar să aibă probleme care să-l împiedice să facă rău: fie un handicap, fie împrejurările vieţii să-l limiteze în vreun alt fel. Modalităţile în care acţionează karma sunt însă mult mai diverse şi Dumnezeul care a creat această lege universală îi respectă acţiunea, căci numai astfel sufletul poate evolua. Sunt însă şi suflete care nu se mai pot reîncarna, căci ele au greşit foarte mult şi în mod repetat contra legilor firii, rănind semenii şi Creaţia prin voinţa lor liberă. Sunt alte suflete care nu mai au nevoie să se reîncarneze pe acest pământ, căci nivelul lor de evoluţie este foarte înalt pentru că au învăţat lecţiile pe care le puteau asimila pe Pământ. Ele o fac totuşi uneori pentru alte suflete, pentru a le ajuta să înţeleagă lecţiile lor şi ca să poată păşi şi ele pe acelaşi drum către Lumină.
 

În vara anului 1992, liniştea unui sătuc din Oltenia a fost tulburată de o crimă înfiorătoare: o fată de 14 ani a fost găsită moartă, cu pietre de râu în cavitatea bucală, pe malul unui pârâu unde spăla rufele. Probele care au făcut ca un bărbat, Marcel Ţundrea, să fie condamnat la 25 de ani de închisoare pentru viol şi crimă au fost: grupa sanguină identică cu urmele biologice recoltate din vaginul victimei, o vânătaie pe penisul presupusului criminal şi o revistă pornografică găsită la domiciliul lui, care prezenta o femeie având în gură nişte pietre aidoma cauzei morţii prin asfixiere a fetei ucise. În 2004, Marcel Ţundrea a fost pus în libertate şi ulterior declarat nevinovat, pe baza probelor ADN, teste indisponibile cu 12 ani în urmă, şi care au arătat că nu el este autorul violului şi al acelei crime odioase. 
Astrograma lui Marcel Ţundrea arată nu mai puţin de şase planete retrograde,
o karmă grea ce provine din greşeli grave făcute în altă viaţă. Sunt destui oameni care nu au nici o planetă retrogradă, alţii au doar una sau două şi sunt foarte puţini care vin cu un astfel de bagaj karmic. Două din planetele retrograde sunt Mercur şi Venus, planete care arată că el a făcut erori în modul său de gândire, prin felul în care a comunicat, dar şi prin lipsă de iubire şi recunoştinţă pentru cei apropiaţi.
În astrograma lui Marcel Ţundrea sunt şi alte elemente karmice, pe lângă prezenţa celor 6 planete retrograde, care duc spre concluzia că el a suportat, în această viaţă, consecinţele unor fapte negative din una anterioară. Soarele şi Martele sunt cele două planete care indică forţa, energia şi virilitatea pentru un bărbat, ori amândouă sunt, la el, slăbite prin poziţia lor în zodie. Soarele mai este şi în aspect negativ cu Luna Neagră, sexualitatea ascunsă şi adesea imorală şi care aduce 
frustrări sexuale, dar şi dificultăţi în modul de autoafirmare, de reuşită socială şi profesională. Marte este în Balanţă şi conjunct cu Coada Dragonului, viaţa trecută, karma, ceea ce arată că energia lui fizică se manifesta în planul relaţiilor şi astfel apare mult mai credibilă afirmaţia soţiei sale cum că el era violent atunci când se afla sub influenţa alcoolului. Astrologic se confirmă această declaraţie. Mercur care arată judecata şi 
capacitatea de a raţiona este retrograd, cu aspect negativ la Neptun(alcool, confuzie, viciu) şi conjunct cu asteroidul Toro care înseamnă brutalitate, furie, violenţă, agresiune. Un Saturn(înţelepciune, sfaturi de la bătrâni, responsabilitate) bine aspectat poate să atenueze din slăbiciunea minţii, ori la Marcel Ţundrea, Mercur făcea un aspect pozitiv cu Saturn şi astfel a blocat din posibilitatea unor comportamente violente în societate.
Luna Neagră, în astrograma unui bărbat, mai înseamnă şi femeia cea rea sau care îi poate 
face mult rău, ori o altă probă decisivă a fost declaraţia acelei consătence care spunea că l-ar fi zărit pe Marcel pe malul râului, în ziua fatidică. Ulterior, pe patul de moartea, aceasta ar fi recunoscut că a minţit, dar răul fusese făcut şi s-a adăugat la coincidenţa nefericită că Ţundrea a avut aceeaşi grupă sanguină cu adevăratul criminal.
 În acea zi, Martele de pe cer se afla exact pe Luna Neagră a lui, ca un fel de reîntâlnire karmică cu destinul care îl ajungea din urmă. Iată cum sintagma omul nepotrivit la momentul şi locul nepotrivit nu mai este valabilă, căci toate capătă un sens. Toate aceste concursuri de împrejurări, ca o scenă terifiantă a vieţii, a beneficiat de prezenţa altor actori(martori, consăteni, poliţişti de anchetă, procurorul de caz, judecători) care au contribuit la condamnarea lui Marcel Ţundrea pentru o crimă pe care el nu a comis-o. În închisoare, el şi-a susţinut mereu nevinovăţia, dar apelurile lui s-au dovedit inutile timp de 12 ani. Când a fost eliberat, era deja bolnav şi peste 3 ani a murit. 

A suferit el îndeajuns pentru a i se şterge greşelile trecute? Asta nu o poate şti decât bunul Dumnezeu, cel care învârte roata vieţii pentru toate sufletele şi ţine răbojul faptelor noastre. Noi nu putem decât să ne exprimăm compasiunea pentru suferinţa lui din această viaţă şi să-i dorim o reîncarnare într-o viaţă mai luminoasă şi mai fericită.

Astrologie Criminalistică
 Atracţia către lucruri şi evenimente bizare şi tragice o datorez triplei conjuncţii Venus-Mercur-Pluton în Fecioară situate în ultima casă a horoscopului. Se ştie că Fecioara este semnul analizei şi al atenţiei, 
uneori obsesive asupra detaliilor şi înclin să cred că celebrul detectiv Sherlock Holmes nu era străin de această zodie şi configuraţie astrală. Casa a XII-a este casa secretelor, a crimelor, sinuciderii, ale demonilor din interior cu care am luptat în unele momente critice ale vieţii mele. De asemenea, o altă explicaţie pentru această atracţie poate fi faptul că am crescut într-o atmosferă de mister.
Brăila anilor 60, atunci cînd m-am născut, mai purta încă parfumul unor "legende" care îmbinau iubirea, aventura şi violenţa: de la Terente, haiducul care a terorizat zona Brăilei acum un secol, la frumoasa Chira Chiralina sau la bătăuşii din cartierul bunicilor mei unde inclusiv tatăl meu era să fi înjunghiat de fraţii mamei, unii din cei mai hotărîţi în a apăra fetele de acolo de "outsideri".

 Astrologia Criminalistică sau Judiciară este o disciplină astrologică care se bazează pe conlucrarea a mai multor discipline şi care poate lămuri probleme ce au o conotaţie juridică, fie că este vorba de una civilă sau de una penală. Se poate avea în vedere un furt al unui bun, o răpire sau o sechestrare de persoane, uciderea unui om sau a unui animal, dispariţii sau decese din orice cauză, mai puţin naturală sau morbidă.
Pentru analiza acestor cazuri se folosesc cunoştinţe de  :
Astrologie Natală (guvernatori, dispozitori, aspecte planetare),  
Astrologie Orară (hărţile evenimentelor),
Astrologie Previzională (direcţii, progresii, tranzite şi revoluţii solare), asteroizi, părţi arabice, puncte mijlocii şi stele fixe.
Tot acest arsenal de cunoştinţe fac din Astrologia Criminalistică o ştiinţă astrologică complexă, în continuă evoluţie şi care necesită, în plus, multă practică şi intuiţie, precum şi surse credibile pentru obţinerea informaţiilor.
Criminalistica este o ştiinţă juridică, care utilizează mai multe metode de culegere a probelor şi reface tabloul unei crime sau al unei alte fapte penale dintr-o multitudine de bucăţele, întocmai ca un puzzle. Ea este cea care arată vinovatul, criminalul şi cum a acţionat el pentru a-l putea aduce în faţa justiţiei. Scopul Astrologiei Criminalistice nu este să rezolve crime, ci să ajute la elucidarea unor aspecte comportamentale ale celor implicaţi în cazuri legale şi a scoate la iveală lucruri mai puţin evidente sau chiar necunoscute în legătură cu cazurile studiate.

Despre
  • Descriere activitate: - anul si locul nasterii: 1959, Braila - am inceput sa studiez astrologia ca autodidact din anul 2001 - din 2003, am renuntat la postul de manager dintr-o companie multinationala pentru a ma ocupa numai de studiul astrologiei - in 2005, am absolvit toate cele 3 niveluri ale scolii de astrologie Fidelia - din martie 2007, activez ca astrolog profesionist - iunie 2007: am realizat prima versiune a siteului www.astrovesta.com - intre 2007-2008: am colaborat cu siteul www.elady.ro - din 2007 si pana in prezent colaborez cu cel mai mare site pentru femei din Romania www.eva.ro, unde am acordat peste 4000 de consultatii astrologice(conform contorului) prin intermediul http://astro.eva.ro - 2008-2009: am realizat emisiuni la posturile TV Antena 1, Favorit si Focus Tv - 2009-2010: am colaborat cu siteul www.zodii.ro/zodiac/Articole-sfaturi*-articles.html , unde am publicat lunar articole de astrologie si tarot - noiembrie 2010: am creat a doua versiune a site-ului www.astrovesta.comam lansat site-ul www.scoaladetarot.ro si am finalizat inregistrarea marcii AstroVesta® - noiembrie 2011: am deschis un blog intitulat „Pastila de astrologie” www.eva.ro/vesta/ unde public cate 2 articole pe luna
  • Feminin

sursa

http://adevarul2012.blogspot.ro

ADEVĂRURI NESPUSE: Grecii și romanii au fost tracizați de populația balcano-dunăreană

Mozaicul de la Ravena cu cei Trei Magi... DACI, secolul VI (împ. Iustinian)

"Decenii întregi s-a “servit” românilor, drept adevăr ce nu mai are nvoie de demonstrație, faptul că ei vorbesc o limbă neo-latină, mai exact că strămoșii lor geto-daci și-au uitat subit, într-o perioadă scurtă de timp, limba strămoșească și au prelut limba cuceritorului roman, care, de-a lungul secolelor, suferind diverse influențe, s-a transformat în ceea ce numim azi limba română. Iată că acest “adevăr’ apărat atât de îndârjit de cei ce ne-au scris și încă ne scriu și astăzi istoria din manuale, apare, în lumina unor dovezi tot mai numeroase și solide, drept o teorie extrem de șubredă, lipsită de fundamente solide științifice.
indo-european-expansionNu voi relua, de această dată, argumentația care atestă imposibilitatea romanizării lingvistice a geto-dacilor în doar câteva decenii de influență romană la nordul Dunării. Am făcut asta cu alte ocazii.
De data aceasta vă propun să ne întoarcem cu mult mai mult în timp, în căutarea rădăcinilor care dovedesc că spațiul carpato-danubiano-pontic și arealele aflate în proximitatea sa imediată au reprezentat “matca” limbii-mamă a aproape tuturor limbilor vorbite astăzi în Europa și nu numai, dar și a urmelor care atestă în mod cert conexiunea etnică, lingvistică și culturală a lumii greco-romane cu acest spațiu, apărută nu neapărat  în urma influenței acesteia asupra autohtonilor dunăreni, ci mai degrabă invers.


Prin urmare, la momentul venirii romanilor la nordul Dunării, se poate afirma cu toată seriozitatea că aceștia au venit în locul în care limba lor își avea rădăcinile, alături de alte idiomuri antice sau actuale ale continentului nostru.

 Aici s-a vorbit pentru prima oară limba indo-europeană!

Aproape la unison, cercetătorii preocupați de stravechimea europeană opinează că spațiul în care s-a dezvoltat limba-mamă a celor mai multe dintre idiomurile europene de astăzi (și nu numai, dacă avem în vedere că, prin intermediul exploratorilor Evului Mediu, parte din ele au ajuns și în Africa, America de Sud și America de Nord etc) este cel al regiunii Mării Negre, în jurul acesteia, pe teritorii aparținând astăzi României și Ucrainei, de pildă, către Podișul Anatolian, Munții Ural și Marea Caspică.
Acesta este spațiul aproximativ în care se dezvoltă, în preajma mileniilor V-IV, cultura indo-europeană, care sintetizează moștenirea culturală autohtonă acumulată încă de la primii pași către neolitizare ai localnicilor cu tradiția și cultura războinică a grupurilor creatori de kurgane.
indoeuropean_languages_map_2.000 BCDe aici, în mod radial, grupuri de indo-europeni se deplasează către alte arii geografice, influențând cultural și lingvistic populațiile întâlnite în cale. Unele dintre aceste grupuri pătrund în subcontinentul indian și reprezintă strămoșii lingvistici ai populațiilor care astăzi vorbesc acolo limbile indice și iranice, în timp ce alte grupuri se deplasează către vestul Europei și către nordul acesteia.
De altfel, este deja demonstrat faptul că neolitizarea Europei s-a făcut din est către vest și nu invers. Mai exact, spațiul la care facem referire mai sus a fost primul din cele europene în care s-a trecut la sedentarism, unde practicile și tehnicile agricole au fost inițial dezvoltate, unde domesticirea animalelor devine o practică generalizată în cadrul comunităților și unde apar primele așezări cu caracter proto-urban.
Revenind la aspectele ce țin de limbă, specialiștii au concluzionat, aplicând metoda istorico-comparativă, că există o înrudire între limbile germanice, slave, latină și greacă, înrudire care are drept explicație faptul că acestea sunt mlădițele unui trunchi comun, anume limba indo-europeană. Evident, prin extinderea teritorială a influenței indo-europene, în timp, au început să apără particularitățile care au dus ulterior la diferențe, până în ziua de astăzi.
În acest sens, Sir William Jones în lucrarea sa „The Sanscrit Language”, filolog britanic, nota, în 1786, că: “sanscrită, fie ea cât de antică, este de o structură minunată; mai perfectă decât elena, mai bogată decât latina și mai desăvârșit rafinată decât amândouă, totuși dovedind față de ambele o afinitate, atât în rădăcinile verbelor, cât și în formele gramaticii, mai puternică decât ar fi putut apărea din pură întâmplare; atât de puternică încât nici nu filolog nu le poate cerceta fără să fie convins că toate trei au izvorât din vreo sursă comună care, probabil, nu mai există…”
LanguagespreadFromBlackSeaAfirmația lui Jones este sutinuta și de Franz Bopp, a cărui lucrare „Vergleichende Grammatik des Sanskrit, Zend, Griechischen, Lateinischen, Litauischen, Gotischen und Deutschen” („Gramaticăƒ comparativăƒ a limbilor sanscrităƒ, zend, greacăƒ, latinăƒ, lituanianăƒ, goticăƒ și germanăƒ”), publicată între 1833 și 1852, este considerată ca începutul studiilor indo-europene că disciplinăƒ academicăƒ.
În timpurile noastre, teoria originii limbii indo-europene în spațiul Mării Negre este susținută de cercetători precum Jonathan Slocum, de la Linguistic Research Center, College of Liberal Arts, Universitatea din Texas, SUA, care afirmă că macro-familia limbilor indo-europene își are originea în limba vorbită în urmă cu aproximativ 6.000 de ani de oamenii ce locuiau în vecinătatea Mării Negre și la est de Marea Caspică, pe un teritoriul corespondent aproximativ celui în care mai târziu se dezvoltă cultura scitică.
Acestei opinii îi subscrie și David Anthony, arheolog la Hartwick College, specialist în indo-europenianism, care afirmă că la titulatura de primi vorbitori ai limbii indo-europene cei mai potrivit candidați sunt autohtonii din zona Mării Negre și a celei Caspice care viețuiau aici în perioada 5.000-3.000 î.Hr.

Romanii vorbeau o limbă cu origini nord-dunărene!

Avansând în timp, în preajma perioadei în care apar primele manifestări ale culturilor și civilizațiilor grecești și romane, observăm că influența culturii dunărene, uneori direct, alteori indirect, a continuat. Astfel, dacă este deja clar că în vremurile neolitice grupurile nord-dunărene au adus în spațiul viitoarei lumi greco-romane limba (latina și greacă fiind recunoscute drept limbi indo-europene) și cultura materială, la fel de clar este că această infleunta a existat și după momentul în care se poate vorbi, din punct de vedere istoric, de greci și romani.
Etruscii, recunoscuți drept civilizatorii pre-romani ai Peninsulei Italice, pot fi considerați, ca urmare a legăturilor strânse cu unele grupuri tracice, legături etnice și culturale, precum frigienii anatolieni sau peonii, drept purtători ai unor elemente de cultură tracă în spațiul italic. Urmând firul logic și având în vedere că etruscii sunt cei care le-au dat alfabetul romanilor, precum și primii regi și parte a panteonului de zeități, se poate opina că romanitatea conținea, într-o proporție însemnată, elemente solide de…tracism!
latiumMel Copeland  este de părere că limba etruscilor, la nivelul secolelor VII-IV î.Hr, era înrudită cu limba dacă, element care conduce către ipoteza că cele două popoare erau înrudite și făceau parte din marele neam al tracilor. Același autor explică astfel înrudirea lingvistică dintre etrusci, civilizatorii romanilor și daci: “Etruscii au apărut în Italia în jurul anului 1000 î.Hr. și au venit aici din Lydia și Frygia. Frigienii, originari din Macedonia și Tracia, erau înrudiți cu dacii și geții (românii de astăzi), care vorbeau aceeași limbă”.
Copeland mai amintește, ca semn al relațiilor strânse dintre frigieni și lidieni, strămoșii etruscilor și traci, faptul că aceștia au luptat ca aliați, de partea troienilor, în războiul contra aheilor, preluând, astfel, o informație din Iliada lui Homer. Aceste concluzii sunt întărite analizând scrierile unor autori antici.
De pildă, Vergilius notează:”Orașul Cerveteri este construit pe o stâncă locuită cândva de lidieni, un popor distins în războaie, ce viețuia pe toate dealurile Toscanei”. De asemenea, Seneca afirmă că “Asia Mică este locul unde au trăit etruscii la începuturi”. Un alt autor antic, Tacitus, ne spune că etruscii au venit din Asia Mică, ei fiind urmași ai pelasgilor, fiind numiți thirasieni sau thiresieni în insulele Lemnos, Imbros, Lesbos și în Delos.
O sursa modernă care atestă descendența tracă a etruscilor este Enciclopedia Britannica, potrivit căreia “la începutul expansiunii lor, romanii au fost inițial respinși, în Toscana, de către etrusci, care au venit cu mult înaintea lor, din Anatolia, fiind descendenți ai tribului trac al frigilor/brigilor”, iar în lucrarea The Asiatic affinities of the old Italians, aparținând lui Robert Ellis, se precizează că neamurile tracilor se întindeau până la Alpi și Marea Tireniană (a se observa asemănarea numelui acestei mări cu cel dat de greci etruscilor, respectiv thirasieni), limba acestora fiind vorbită și în Etruria.
EtruscansEllis adaudă că: “TOȚI TRACII, INCLUZÂNDU-I PE ETRUSCI, DACI ȘI FRIGIENI, VORBESC ACEEAȘI LIMBĂ”. În lucrarea amintită mai sus se mai spune și că proto-etruscii și-au dezvoltat cultura, în perioada de trecere dintre epoca bronzului și cea a fierului, în zona Anatoliei şi a Mării Negre, această cultură fiind “iluminatoarea Eurasiei”.
Dacă vorbim de frigienii din Anatolia, putem să amintim și o relatare a lui Herodot (cartea II), care îi atribuie faraonului egiptean Psametic (în jurul anului 700 î.Hr.) următoarea afirmație: ”Am făcut multe experiențe în viața mea ca să aflu care a fost cel mai vechi popor de pe pământ și ce limbă vorbea acel popor; în fine, am ajuns la convingerea că limba cea mai veche a fost a FRIGIENILOR, adică a PELASGILOR și, prin urmare, este poporul cel mai vechi”.
Cercetătorul italian Graziano Baccolini, precizează, în volumul Reflections on the Etruscan Civilization: “Îmi este greu să înțeleg de ce, încă, unii istorici italieni eșuează în a înțelege contribuția enormă a civilizației etrusce (trace) la clădirea culturii vestice și de ce, continuând să se ghideze după dovezi false, afirmă că grecii și romanii reprezintă culturile superioare primordiale ale Europei”.
Același autor este de părere că etruscii au venit din estul Europei și sunt adevărații fondatori ai culturii acestui continent. Tot el mai afirmă că “în zorii dezvoltării lor militare, romanii, cu o cultură inferioară, și-au falsificat originile și au ascuns moștenirea civilizației etrusce, iar falsificarea istoriei lor a continuat, în vremea primilor împărați, printr-o serie de edicte.”
Într-o altă lucrare, anume The Hidden Roots of Europe, editată de Fundaţia Culturala Animi, Muzeul Național Brukenthal și Muzeul Civic Pitigliano, se arată că “la nivelul mileniului I î.Hr., populațiile care locuiau pe teritoriile de astăzi ale României, Bulgarei și Italiei, respectiv dacii, tracii și etruscii, au creat culturi originale, care au jucat un rol extrem de important în formarea artei greco-romane”.
Tot în acest volum se mai arată că teritoriile amintite au o moștenire istorică bogată, aici găsindu-se semnele celor mai vechi civilizații preistorice, dezvoltate la nivelul neoliticului, al epocii bronzului și al celei de fier. Citând din aceeași lucrare, trebuie să mai spunem că: “deși numiți barbari de greci și de romani, populațiile despre care vorbim au creat culturi cu nimic inferioare celor grecești şi romane, ba chiar se poate spune că, de pildă, în ceea ce privește arhitectura și arta, etruscii, dacii și traci i-au influențat decisiv pe greci și pe romani”.
Etruscans-2De asemenea, știm cu siguranță că romanii, atât în perioada de început a dezvoltării civilizației lor, dar și ulterior, au fost influențați, pe tărâm mai ales artistic și cultural și, nu doar de către etrusci, ci și de civilizația elenă, mult mai veche și mai avansată decât cea romană. Această interacțiune avea loc chiar și pe pământul Italiei, în zone în care grecii antici au înființat colonii (de pildă, Napoli de astăzi, anticul Neapolis).
Plecând de la această realitate și având în vedere legăturile strânse dintre cultura greacă și cea tracă, este de așteptat ca și romanii, pe filieră greacă, să fi preluat elemente caracteristice culturii și limbii tracilor. În plan religios, de pildă, romanii au preluat, de la tracii frigieni din Asia Mică, cultul zeiței trace Rhea Silva, pe care au adoptat-o în panteonul roman drept mama gemenilor Romulus și Remus.
Lucurile interesante privind Italia antică nu se opresc aici. Neamurile latinilor, întâlnite în centrul și sudul Italiei înainte de creșterea puteri romanilor în zonă, erau urmașe ale tracilor veniți, în mai multe valuri, din zona Balcanilor în perioada 1.800-900 i.Hr. O caracteristică anume a acestor neamuri era practica…transhumanței.
Iată deci cum însăși numele limbii latine provine de la numele unei populații cu origini balcanice, deci tracice. Așadar, romanii, în zorii civilizației lor, erau pur și simplu înconjurați de etnici traci și, chiar dacă aceștia își pierd identitata politico-administrativă în urma înglobării ulterioare în Imperiul Roman, este absolut clar că i-au influențat pe noii stăpâni ai zonei în toate aspectele culturii lor.  Cel mai important lucru dintre toate este că latinii traci le-au dat romanilor limba latină!!!
În jurul anilor 500 î.Hr. nu mai puțin de 15 orașe latine erau atestate în Peninsula Italică, dintre care putem aminti Tibur, Ardea, Aricia, Ficulea, Nomentum sau Lavintium. Roma însăși, în perioada 550-338 i.Hr. nu era decât un oraș, puternic, e drept, dar un oraș membru al unei colitii de orașe latine, locuite de cu precădere etnici traci. În mod cert, neamurile s-au mai amestecat în zonă, însă, dacă avem în vedere baza etnică pre-romană solidă în arealul la care facem referire, atunci ne putem aștepta ca genă preponderentă, chiar și în cazul romanilor, să fi fost cea tracă și în secolele următoare.

Marea civilizație greacă, creata pe fundații tracice!

edoniAșa cum am precizat mai sus, citand din The Hidden Roots of Europe, “la nivelul mileniului I î.Hr., populațiile care locuiau pe teritoriile de astăzi ale României, Bulgarei și Italiei, respectiv dacii, tracii și etruscii, au creat culturi originale, care au jucat un rol extrem de important în formarea artei greco-romane”. Neamul tracilor, întins pe o arie uriașă, și-a lasat amprenta asupra tuturor culturilor cu care a co-existat sau care au preluat stăpânirea unor zone tracice ulterior.
Nu doar etruscii au influențat cu elemente tracice spațiul egeean. Dacă ne referim la zona Greciei antice, trebuie să spunem că și alte areale, precum Macedonia, cu mult înainte de afirmarea politică a regatului macedonean, erau dominate etnic și cultural de neamuri tracice. Aici regăsim provincia antică ce era cunoscută sub numele de Edonia (sau Mygdonia), localizată între râurile Nestus și Strymon, în estul peninsulei Halkidiki, locuită de edoni, neam tracic.
Edonii au jucat un rol extrem de important în politica vremii, așa cum aflăm de la Tucidite care, în Istoria Războaielor Peloponesiace, povestește cum aceștia au respins o invazie a ionienilor și au cucerit de la atenieni o colonie a acestora, numită Ennea Hodoi (mai târziu oraș cunoscut sub numele de Amphipholis).
Însăși provincia Attica, anume zona din jurul orașului Atena, este privită de unii autori antici drept un areal stăpânit inițial de traci. În acest sens, Strabon, în Geografia, cartea  a VII-a, este mai mult decât elocvent and afirmă că Attica era cândva stăpânită de “tracii veniți aici cu Eumolpus”. Același autor mai amintește de tracii frigieni conduși de Pelops (veniți din zona Anatoliei, urmași ai tracilor brigi ce viețuiau în zonă balcanică), care stăpâneau în părțile Peloponesului, zona Greciei moderne de la sud de istmul Corint.
O afirmație extrem de interesantă a lui Strabon (care, atenție, a trăit între 60 i.Hr și 21 sau 26 d.Hr.!) este aceea că “și în prezent tracii locuiesc în vecinătatea grecilor, iar Macedonia și părți ale Tessaliei aparțin acestora”. Așadar, chiar și la nivelul începutului primului mileniu al erei noastre, prezența tracă în Grecia era încă atestată de autori pe arii întinse.
statuie antica, samotraceȘi în zilele noastre urmele tracilor sunt prezente în lumea greacă. De pildă, insula Samothrace păstrează în componența numelui său numele primilor ei locuitori, anume tracii. Populația locală actuală este practic o sinteză între tracii ce o stăpâneau inițial și coloniști greci veniți din Samos în preajma secolului VIII î.Hr.
Mitologia greacă a păstrat și ea elemente de origine tracă. Regăsim în poveștile grecilor fie regi ai tracilor, precum Lycurgus, Diomedes, Tereus sau Poltys, dar și personaje a cărora influență în zona cultural-artistică s-a păstrat timp de secole întregi, precum Orfeu. Un semn al faptului că grecii antici considerau că se înrudesc cu tracii sau că există influențe majore din partea lor asupra elenilor este și faptul că, în mitologia acestora, tracii sunt urmașii lui Thrax, fiul lui Ares, zeul grec al războiului.
De asemenea, unii regi traci sunt prezentați ca având origine divină. Regele Poltys, de pildă, este amintit de mitologia greacă drept fiu al lui Poseidon. Tot legendele grecești vorbesc despre Phineas, fiul regelui Agenor al Tyrului (oraș fenician de pe coasta libaneză), cara, alături de frații săi, plecând în căutarea surorii lor Europa, răpită de Zeus, a ajuns pe țărmurile Mării Negre devenind rege al tracilor. Și lista poate continua…
Lista orașelor întemeiate de traci în spațiul Mării Negre, dar și în cel egeean esta una extrem de lungă, așa cum atesta izvoarele. Un exemplu: tradiția greacă îi atribuie lui Acamas, conducătorul armatei trace care a participat la războiul troian, întemeierea orașului Aenus, la gurile Hebrusului.
În concluzie, revenind la punctul de plecare al acestui articol, anume localizarea spațiului de origine a limbii și culturii indo-europene primordiale în zonă Mării Negre, se poate concluziona că, milenii mai târziu, marile civilizații ale continentului nostru, greacă și romană, erau construite pe fundamente traco-dunărene și că au păstrat, permanent, în structura lor, mai evidențiat sau mai mascat, elemente de cultură, limbă, tradiție și practici care aveau ca loc de formare spațiul aproximativ al României, Bulgariei și parțial Ucrainei de astăzi.
Aceste lucru este perfect plauzibil dacă avem în vedere faptul că, de pildă, la sosirea în spațiul egeean a aheilor, ionienilor și dorienilor, prin migrație, aceștia au luat contact cu populații sedentare cu origini tracice, făuritoare de cultură și civilizație, lucruri prin care acestea le erau superiori noilor veniți. Același lucru este valabil și în cazul romanilor care și-au dezvoltat cultura într-un spațiu în care descedenți ai tracilor viețuiau de secole întregi.
Așadar, în ceea ce ne privește în mod direct, anume teza romanizării geto-dacilor după anul 106, se dovedește încă o dată că această teorie este una lipsită de fundament științific, din simplul motiv că romanii fuseseră tracizați parțial cu secole în urmă de tracii balcano-dunăreni (asta chiar dacă eliminăm teoria potrivit căreia romanii ar fi fost chiar traci, teorie ce are și ea argumentația sa destul de solidă).

 În loc de concluzii

thracian_sea-3Pentru a evita poisibilele interpetari pe care romanistii le pot aduce, după cum le este obieceiul, ținem să precizăm că toate cele de mai sus nu au fost expuse cu scopul de a induce cititorilor ideea potrivit căreia tracii ar fi colonizat fizic Europa sau teritorii aparținând altor neamuri, impunându-se etnic prin forță.
Vorbim mai degrabă despre o influența culturală a tracilor, ca populație pre-romană și pre-greacă în teritorii în care aceștia locuiau, ce au fost ulterior stăpânite de romani și greci. Mai exact, ne referim la o construcție a culturii și civilizației greco-romane pe fundatiil stabilite de traci cu secole înainte ca măcar romanii și greci să fi existat în istorie.
Rezumând, această influența a tracilor asupra lumii greco-romane se regăsește în religie, toponimie, limbă, tradiții și practici de zi cu zi, dar și, evident, într-o proporție dificil de aproximat, în etnicitatea romano-greacă, din simplul motiv că ei locuiau inițial acolo unde au venit romanii și grecii și nu viceversa. Și știm, din istorie, că mai în toate cazurile cei nou-veniți într-un teritoriu sunt asimilați sau cel puțin sunt extrem de puternic influențați de populația autohtonă, sedentară, a respectivei zone.
Astfel, având în vedere toate cele susținute în acest articol, la care se pot adăuga lesne zeci sau sute de alte informați și probe, teoria potrivit căreia geto-dacii, ca parte a marelui popor trac erau niște barbari ce au primit lumina civilizației de la greco-romani apare din nou drept una șubredă. Că geto-dacii, ca ramură a poporului trac, au dat civilizație altora, asta da, se poate crede și argumenta. Epopeea continuă…"


un articol de Valentin Roman

Sursa: http://danielroxin.blogspot.ro

Agenția Europeană a Spațiului susține că Luna marțiană Phobos este artificială




Phobos
Prestigioasa European Space Agency (Agenția Europeană a Spațiului - ESA) a declarat că Phobos, misterioasa Lună marțiană, este artificială. Cel puțin o treime din ea este goală (în interior), și originea ei nu este naturală, ci una extraterestră. ESA este contrapartea europeană a NASA. Ar putea această revelație să motiveze NASA să dezvăluie secretul pe care îl cunoaște despre Phobos? Nu vă bazați pe asta… deoarece dacă această Lună este artificială, numai o civilizație extraterestră o putea plasa acolo.

Faimosul astrofizician dr. Iosif Samuilovich Shklovsky a fost primul care a ajuns la concluzia că Phobos este artificială, după ce i-a calculat mișcarea orbitală, susținând că Luna marțiană este goală în interior,  ca o navă spațială imensă.

La începutul secolului XX, atronomul rus, dr. Cherman Struve, a petrecut luni de zile pentru a calcula, cu o foarte mare precizie, orbitele celor două luni marțiene. Studiind notițele astronomului, Shklovsky a realizat, peste zeci de ani, că velocitatea și poziția orbitală a lui Phobos nu se mai potrivesc cu poziția prezisă în mod matematic de Struve.

După o studiere îndelungată a forțelor fluxului, a forțelor gravitaționale și magnetice, Shklovsky a ajuns la concluzia fermă că „Nicio cauză naturală nu ar fi putut fi la originea celor două Luni bizare sau a comportamentului lor neobișnuit, în special în ceea ce privește Luna Phobos. Lunile sunt artificiale. Deci ele au fost construite de cineva sau de ceva.”

În timpul unui interviu despre misterioasa Lună marțiană, Shklovsky a explicat: „Există o singură modalitate în care cerințele de coerență, constanța formei lui Phobos și densitatea sa extrem de mică în medie, pot forma împreună un tot coerent. Trebuie să presupunem că Phobos este un corp gol, asemănător unei căni goale de metal.”
Timp de decenii, o mare parte a științei a ignorat munca și descoperirea revoluționară a lui Shklovsky, până când ESA a început să arunce o privire mai atentă la bizara Lună mică. 
  Studiile ESA afirmă că Phobos nu este o Lună naturală
Studiul de prezentare al ESA care a apărut în Geophysical Research Letters (Scrisorile de cercetare geofizică) revelează faptul că Phobos nu este – așa cum mulți astrofizicieni și astronomi au crezut de generații – un asteroid captiv. 
„Raportăm rezultate independente de la două subgrupuri din cadrul echipei Mars Express Radio Science (MaRS) care au analizat independent datele radio de urmărire Mars Express (MEX) cu scopul de a determina atracția gravitațională a Lunii Phobos față de nava spațială MEX, determinând astfel masa lui Phobos. Noile valori pentru parametrii gravitaționali (GM=0.7127 ± 0.0021 x 10-³ km³/s²) și de densitate ai lui Phobos (1876 ± 20 kg/m³) crează noi condiții semnificative referitoare la gama corespondentă a porozității corpului ceresc (30% ± 5%), oferind o bază pentru o interpretare mai bună a structurii sale interne. Am ajuns la concluzia că interiorul lui Phobos conține goluri mari. Aplicate diverselor ipoteze legate de originea Lunii marțiene, aceste rezultate sunt incompatibile cu afirmația că Phobos este un asteroid captiv.”
Casey Kazan a scris legat de Luna marțiană 'artificială' Phobos că „…site-ul oficial ESA Phobos conține date științifice explicite, din multiple perspective, care sprijină cu putere ideea că astfel ar arăta ecourile radar ce se întorc din interiorul unei 'nave spațiale …geometrice... imense și goală în interior'. De fapt, acestea au fost sursa primară a semnăturii radar 'interne, 3-D cu aspect geometric'. Concurența acestor 3 experimente independente Mars Express - imagine, distribuirea internă a masei, (urmărirea) și imaginea internă pe radar, au condus la aceeași concluzie: Phobos este parțial goală, cu 'viduri' geometrice în interior. Ceea ce înseamnă că Phobos este artificială.”
Cu alte cuvinte, Phobos nu este un satelit natural, nu este un „asteroid captiv” și este goală în interior. Exact ceea ce a descoperit și dr. Shklovsky în anii 1960. Phobos a fost, deci, construită artificial și plasată pe orbita lui Marte de către... cine?
 Preluare de pe yogaesoteric

23 feb.2013
---------------------------------------------------------------------------
 VIATA PE MARTE? IMAGINI INCREDIBILE DE LA NASA

În urma cu patru ani, robotul geologic SPIRIT aflat in misiune pe marte a trimis imagini de la suprafata planetei care ilustrau o figura ciudata. Cercetatorii au afirmat ca ar fi vorba doar despre o formatiune stranie de roci.

Iubitorii fenomenului SF au negat insa afirmatia cercetatorilor si dupa 4 ani de studiu al fotografiilor, au ajuns la concluzia ca în imagini apare un extraterestru care alearga.Acceptand acest lucru inseamna ca s-ar dovedi existanta vietii pe planeta Marte.

Analizati si dumneavoastra!













SURSA: http://www.scienceline.ro  
(C.M.)
http://ascensiuneaspiritului.blogspot.ro