Pentru prima dată, un angajat cu rang înalt din cadrul infamului aeroport internaţional din Denver (Colorado) – SUA confirmă existenţa unei baze militare secrete aflată la mare adâncime sub solul care este proprietatea aeroportului.
Aeroportul Internaţional din Denver (SUA) se întinde pe o arie vastă de aproximativ 137 de kilometri pătraţi, fiind din acest punct de vedere cel mai mare aeroport internaţional din SUA şi al doilea cel mai mare din lume, după aeroportul internaţional King Fahd din Arabia Saudită.
Aeroportul deserveşte anual peste 50 de milioane de pasageri şi în prezent include un proiect masiv, numit „Airport City”, un fel de „aerotropolis” care a fost prezentat de curând de către primarul oraşului, Michael Hancock. Veritabilul „oraş aerian” va încorpora un centru nou de afaceri, multe clădiri de administraţie şi de acomodare, precum şi o zonă agricolă şi tehnică, pentru a atrage astfel mai multe investiţii ale oamenilor de afaceri în această parte a lumii. Conceptul este nou, fiind primul de acest gen din America şi chiar din lume.
Totuşi, rezidenţii şi alte grupări ale drepturilor omului şi chiar de natură politică au început în ultimii ani să investigheze mai îndeaproape ceea ce se petrece în acea arie, deoarece încă de la începutul construcţiei acestui aeroport – la începutul anilor ’90 – au existat anumite suspiciuni cu privire la faptul că, în realitate, destinaţia acelui loc era cu totul alta. S-a ajuns astfel până la informaţia că sub suprafaţa aeroportului s-ar fi construit de fapt un adevărat oraş în care ar urma să se retragă Guvernul şi principalii oameni politici din ţară, în cazul în care Administraţia ar fi compromisă. În conformitate cu anumite rapoarte de investigare – printre care la loc de frunte se afla acela al fostului Guvernator al statului Minnesota, Jesse Ventura -, oraşul subteran care se află sub aeroportul din Denver ar fi conectat cu alte baze militare secrete subterane, aflate în alte zone ale ţării.
Recent, unul dintre oficialii aeroportului a făcut anumite dezvăluiri incendiare, probând aspecte şi detalii care nu erau cunoscute nici măcar de către staff-ul obişnuit al aeroportului şi cu atât mai puţin de către publicul larg. Iată la ce se referă aceste detalii, care vizează o enormă bază militară subterana în acea zonă:
- Nivelul 1 al aeroportului este îngropat în sol, pentru a fi protejat de vibraţiile de dedesubt. Angajaţilor li s-a spus că motivul pentru care acest nivel a fost astfel proiectat, a fost acela de a proteja clădirea şi oamenii de vibraţiile provocate de trenul care circulă între secţiunile A,B şi C ale aeroportului.
- Poarta principală şi numerele uşilor corespund planului declanşat în caz de pericol; numerele respective indică detalii specifice, care sunt însă cunoscute doar de unii dintre angajaţi şi de oficiali.
- Proiectarea aeroportului este făcută de aşa natură, încât nivelele diferite ale sale sunt numerotate altfel decât corespund în realitate. În caz că aeroportul este ameninţat, nu poţi şti – ghidându-te după indicaţiile care apar atunci – care este poziţia ta reală în cadrul aeroportului. Aceasta reprezintă o măsură de securitate care se adăugă la altele de aceeaşi natură.
- În caz de atac cu armament chimic sau în cazul unor pandemii foarte grave, ori al unor infecţii cu viruşi letali, o anumită secţiune a carantinei – localizată în partea de est a secţiunii B a aeroportului – se închide în mod automat rămânând astfel sigilată până la introducerea unui cod cunoscut doar de câteva persoane.
- În secţiunea „United Airlines” care conduce spre subteran există o intrare intermediară, sub control militar; codul la uşa de intrare este „BE64B”, necunoscut până de curând publicului larg.
- O mică uşă asigură de asemenea o trecere suplimentară spre intrarea intermediară a bazei şi oraşului subteran, cu condiţia ca persoanele respective să aibă „parola de acces rapid” pentru nivelul Departamentului Apărării (DOD). Până acum, această uşă a fost de asemenea ţinută secretă pentru publicul larg. Numărul uşii este „T-47 M” şi ea este localizată la nivelul 4 exterior.
Un tunel lung de aproximativ 5 km se întinde în continuarea intrării intermediare până la intrarea complet securizată a bazei militare subterane, compusă din 5 clădiri principale, situate la aproximativ 40 de metri sub suprafaţa solului, în partea de nord-est a terminalului Jeppessen al aeroportului.
- Toată activitatea personalului VIP se desfăşoară de obicei în secţiunea de nord-est a „Sălii B”
Aceste informaţii ne fac să ne întrebăm: Departamentul Apărării al SUA (DOD) are într-adevăr legături cu proprietatea deţinută de companii aeriene particulare în acel loc? Noile informaţii date publicităţii de către Intellihub.com confirmă faptul că într-adevăr DOD are legături strânse cu companiile aeriene ce operează pe Aeroportul Internaţional Denver. Documentele cerute în baza Actului de Informare Liberă (FOIA) de către Investigative Report Workshop în 2004 au revelat că „Unites Airlines, Inc.” este implicată în aşa-numitul Program de Transport Aerian al DOD. Prin acest contract, United Airlines are dreptul de a asigura transportul aerian al persoanelor VIP: senatori, congressmeni, precum şi a oficialilor de vârf din Guvern, inclusiv al staff-ului de bază al Administraţiei Prezidenţiale.
Denver a fost identificat ca fiind singurul aeroport de pe suprafaţa Statelor Unite ale Americii în care proiectarea, simbolurile, facilităţile subterane şi prezenţa unui vast oraş subteran şi a unei mari baze militare subterane au făcut din acea zonă o redută a unor evenimente viitoare, pe care Guvernul Ocult le crede apocaliptice.
Sursa: http://www.edituradaksha.ro
Aeroportul Internaţional din Denver (SUA) se întinde pe o arie vastă de aproximativ 137 de kilometri pătraţi, fiind din acest punct de vedere cel mai mare aeroport internaţional din SUA şi al doilea cel mai mare din lume, după aeroportul internaţional King Fahd din Arabia Saudită.
Aeroportul deserveşte anual peste 50 de milioane de pasageri şi în prezent include un proiect masiv, numit „Airport City”, un fel de „aerotropolis” care a fost prezentat de curând de către primarul oraşului, Michael Hancock. Veritabilul „oraş aerian” va încorpora un centru nou de afaceri, multe clădiri de administraţie şi de acomodare, precum şi o zonă agricolă şi tehnică, pentru a atrage astfel mai multe investiţii ale oamenilor de afaceri în această parte a lumii. Conceptul este nou, fiind primul de acest gen din America şi chiar din lume.
Totuşi, rezidenţii şi alte grupări ale drepturilor omului şi chiar de natură politică au început în ultimii ani să investigheze mai îndeaproape ceea ce se petrece în acea arie, deoarece încă de la începutul construcţiei acestui aeroport – la începutul anilor ’90 – au existat anumite suspiciuni cu privire la faptul că, în realitate, destinaţia acelui loc era cu totul alta. S-a ajuns astfel până la informaţia că sub suprafaţa aeroportului s-ar fi construit de fapt un adevărat oraş în care ar urma să se retragă Guvernul şi principalii oameni politici din ţară, în cazul în care Administraţia ar fi compromisă. În conformitate cu anumite rapoarte de investigare – printre care la loc de frunte se afla acela al fostului Guvernator al statului Minnesota, Jesse Ventura -, oraşul subteran care se află sub aeroportul din Denver ar fi conectat cu alte baze militare secrete subterane, aflate în alte zone ale ţării.
Recent, unul dintre oficialii aeroportului a făcut anumite dezvăluiri incendiare, probând aspecte şi detalii care nu erau cunoscute nici măcar de către staff-ul obişnuit al aeroportului şi cu atât mai puţin de către publicul larg. Iată la ce se referă aceste detalii, care vizează o enormă bază militară subterana în acea zonă:
- Nivelul 1 al aeroportului este îngropat în sol, pentru a fi protejat de vibraţiile de dedesubt. Angajaţilor li s-a spus că motivul pentru care acest nivel a fost astfel proiectat, a fost acela de a proteja clădirea şi oamenii de vibraţiile provocate de trenul care circulă între secţiunile A,B şi C ale aeroportului.
- Poarta principală şi numerele uşilor corespund planului declanşat în caz de pericol; numerele respective indică detalii specifice, care sunt însă cunoscute doar de unii dintre angajaţi şi de oficiali.
- Proiectarea aeroportului este făcută de aşa natură, încât nivelele diferite ale sale sunt numerotate altfel decât corespund în realitate. În caz că aeroportul este ameninţat, nu poţi şti – ghidându-te după indicaţiile care apar atunci – care este poziţia ta reală în cadrul aeroportului. Aceasta reprezintă o măsură de securitate care se adăugă la altele de aceeaşi natură.
- În caz de atac cu armament chimic sau în cazul unor pandemii foarte grave, ori al unor infecţii cu viruşi letali, o anumită secţiune a carantinei – localizată în partea de est a secţiunii B a aeroportului – se închide în mod automat rămânând astfel sigilată până la introducerea unui cod cunoscut doar de câteva persoane.
- În secţiunea „United Airlines” care conduce spre subteran există o intrare intermediară, sub control militar; codul la uşa de intrare este „BE64B”, necunoscut până de curând publicului larg.
- O mică uşă asigură de asemenea o trecere suplimentară spre intrarea intermediară a bazei şi oraşului subteran, cu condiţia ca persoanele respective să aibă „parola de acces rapid” pentru nivelul Departamentului Apărării (DOD). Până acum, această uşă a fost de asemenea ţinută secretă pentru publicul larg. Numărul uşii este „T-47 M” şi ea este localizată la nivelul 4 exterior.
Un tunel lung de aproximativ 5 km se întinde în continuarea intrării intermediare până la intrarea complet securizată a bazei militare subterane, compusă din 5 clădiri principale, situate la aproximativ 40 de metri sub suprafaţa solului, în partea de nord-est a terminalului Jeppessen al aeroportului.
- Toată activitatea personalului VIP se desfăşoară de obicei în secţiunea de nord-est a „Sălii B”
Aceste informaţii ne fac să ne întrebăm: Departamentul Apărării al SUA (DOD) are într-adevăr legături cu proprietatea deţinută de companii aeriene particulare în acel loc? Noile informaţii date publicităţii de către Intellihub.com confirmă faptul că într-adevăr DOD are legături strânse cu companiile aeriene ce operează pe Aeroportul Internaţional Denver. Documentele cerute în baza Actului de Informare Liberă (FOIA) de către Investigative Report Workshop în 2004 au revelat că „Unites Airlines, Inc.” este implicată în aşa-numitul Program de Transport Aerian al DOD. Prin acest contract, United Airlines are dreptul de a asigura transportul aerian al persoanelor VIP: senatori, congressmeni, precum şi a oficialilor de vârf din Guvern, inclusiv al staff-ului de bază al Administraţiei Prezidenţiale.
Denver a fost identificat ca fiind singurul aeroport de pe suprafaţa Statelor Unite ale Americii în care proiectarea, simbolurile, facilităţile subterane şi prezenţa unui vast oraş subteran şi a unei mari baze militare subterane au făcut din acea zonă o redută a unor evenimente viitoare, pe care Guvernul Ocult le crede apocaliptice.
Sursa: http://www.edituradaksha.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu