In preambulul partii a doua am sa afectez mai multa logoree scriptica Cutiei Pandorei- televizorul. Dupa cum spuneam in randurile primei parti, televizorul este principala unealta care distorsioneaza grav, care altereaza informatiile ce ajung la public.
Stirile prezentate cu atata “profesionalism” contin evident mesaje subliminale, dupa cum urmeaza: oamenii sunt hoti,criminali, batranii sunt betivi, femeile sunt de moravuri usoare, copii sunt analfabeti, oficialitatile cauta solutii s.a.m.d.
Exemple aveti cu carul si nici nu doresc sa mai enumar. Toate acestea alcatuiesc “tabloul” unei Romanii sinistre in care numai biserica gaseste rezolvare. Despre institutia bisericii si manipularea grosolana a sufletelor oitelor barsane voi scrie mai amplu in zilele urmatoare.
Unii oamenii sunt facuti sa creada ca sunt monstrii si celorlalti li se vinde aceasta “realitate”, dar acestea sunt numai efectele controlului acestor Papusari. O perpetua idée de inalienare va hrani mereu egoul unora in a crede ca suntem separati unii de ceilalti si ca fiecare e numai pentru el.
Reclamele ne sunt “servite” ca si cand ai face un cadou unei persoane dragi cu ocazia zilei de nastere, adica frumos ambalate si cu fundita rosie. Fiecare reclama fiind adaptata situatiei zilelor in care sunt prezentate. Ma refer ca atunci cand este Craciunul ele vor fi cu Mos Craciun si de Paste cu iepurasul Bugs Bunny alaturi de ouale rosii.
“Decorul”acestor reclame sunt de poveste si intra la inima celui care nu-si poate stapani poftele, care nu are auto-control asupra dorintelor, devenind sclavul lor.
Stategiile de marketing au gasit mai nou pentru a atrage lumea in vultoarea “necesitatilor” de a cumpara, de a consuma, sa gestioneze in folosul corporatiilor din bransa pana si legatura de iubire dintre copil si parinte. Tot mai des apar reclame sau clipuri cu copii in diverse ipostaze pentru a santaja emotional parintele sa cumpere, deoarece copii observa, sunt foarte lucizi si fac comparatii intre ei.
Emisiunile si show-urile in direct prezinta viata de succes a unor oameni care au statutul de “vedeta” si lucreaza psihicul uman astfel incat sa se contureze ideea ca viata lor este demna de a fi urmata si banii iti confera libertatea si puterea pe care nicio alta valoare morala nu o poate inlocui.
Media propagandistica condusa de Papusari/Cabalisti au alimentat mereu ideea ca natiunile lumii au un dusman comun care le ameninta “securitatea” , justificand astfel crearea de armate in spiritul apararii suveranitatii nationale si cheltuiesc sume colosale pentru mentinerea acestei aparente. In realitate nu exista niciun dusman, nimeni nu ameninta securitatea nimanui, sunt doar creatii sau emanatii pentru a sustine, repet, colosale sume de bani, asa numitii- bani negri.
Este greu de sustinut faptul ca niste talibani ar fi putut darama turnurile gemene din America, cu armele lor rudimentare si sa pacaleasca vigilenta atator agentii guvernamentale de stat care se ocupa cu “siguranta”.
Ziarele prapadesc tone de cerneala iar hartia care provine din milioane de copaci sacrificati pentru a indexa iluzia si mai adanc in sufletele noastre, este martora ipocriziei acestor minti funebre. Ziarele mentin aceiasi “realitate” intarind convingerea ca daca informatia este din mai multe surse, este si veridica.
Daca toate aceste instrumente de control turuie la nesfarsit aceiasi realitate roza, psihicul uman in cele din urma, nu mai poate face fata bombardamentelor zilnice cu aceste informatii trunchiate, rasucite si bombastice si clacheaza tragand concluzia ca asta-i realitatea.
Acesta-i realitatea indusa perfid, dar este realitatea lor, este realitatea creatiei lor la care noi oamenii, suntem partasi fara sa ne dam seama, de cele mai multe ori.
Jocurile si distractia create pentru a scoate oamenii din monotonie, adancesc si mai mult prapastia intre oameni si spiritualitate. Timpul pe care acestea il rapesc fiintei este impotriva evolutiei si accederii catre planurile superioare ale constiintei.
Filmele alaturi de alte mecanisme de manipulare a constiintei comune, construiesc noi modele de viata, insa, sunt tiparele acelorasi modele pe care media in general le imprastie. Evident in tot acest noian de informatii parvenite oamenilor pe diferite cai, exista si o usita de scapare, un crampei de pozitivitate.
Propaganda asta nesfarsita si cearta “alesilor” poporului, induc in eroare mult prea subrezitul psihic al omului de rand, si asa zapacit de bombardamentul zilnic de rahat cu gust de marmelada.
In toata acesta ecuatie a iluziei, banul si energia produsa de el, taie de la radacina posibilitatea multora de a se ridica din “balastrul” energiilor vechi si de a cauta adevarata esenta a vietii, in general.
Muzica, dupa cum bine stiti este o frecventa. Pentru ca manipularea sa fie si mai profunda, mai complexa, au modulat aceasta frecventa in niste limite care sa nu permita evadarea din aceasta iluzie. Au creat o intreaga industrie a muzicii, care vizeaza in mod special tinerele generatii. Au creat si “vedetele” care sa cante muzica lor, iar cand acesti oameni si-au dat seama cu cine au de-a face au sfarsit unii tragic, altii avand o viata de “2 lei” (nota autorului: vezi cazul raper-ului 2 Pac, al regelui muzicii pop –Michael Jackson, Whitney Huston si multi altii).
Stiti de la ce vine notiune de secret? De la serviciile secrete, care sunt atat de secrete incat isi spun pe fata ca sunt secrete. Cu ce se ocupa cu ele? Chipurile, tot cu securitatea! In realitate serviciile secrete se ocupa cu distrugerea dovezilor istorice care ar putea trezi Umanitatea la adevarata sa identitate. Ele se ocupa cu musamalizarea istoriei, cu trunchiarea ei. Serviciile secrete reprezinta entitatea care pazeste cu strajnicie aceste adevaruri ale fiintei, ale identitatii ei divine.
Oamenii sunt fiinte minunate, iar identitatea lor este divina, insa iluzia i-a pacalit si au crezut ca sunt mici si neinsemnati si ca nu pot lupta cu mecanismele de dominare si control ale Cabalistilor
Adevarul iese incet, dar sigur la iveala si…
Continuare in partea a III-aSursa: http://scanteiadivina2014.blogspot.it/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu