EMISIUNI CU TEMA VIATA MATRIMONIALÃ
“Mireasa pentru fiul meu„, “Nora pentru mama”. „Nora pentru mine”, “Burlacul”, „Fafa pereche”, „Burlăciţa”, „Inelul cu Diamant”, „Nunta cu surprize”, „Tablou de nunta”, “Te vreau langa mine” (Unele emisiuni au dispărut deja, apărând altele…).
La primele emisiuni enumerate asemănarea cu „Casa Big Brother” este izbitoare! Acţiunea se desfăşoară tot într-o casă, timpul petrecut în casa este 9 luni, eliminările se fac tot prin votul telespectatorilor, urmarirea concurentilor cu camerele de luat vederi se face 24 din 24 de ore, sunt mulţi bani puşi în joc pentru câştigător, ş.a. „Ajustarea ar fi aceea că nu mai există “camera secretelor” (unde se auzea vocea grava şi impunătoare a lui „Big Brother” care dădea pedepse concurentilor
ce îndrăzniseră să încalce sau să ignore regulamentul), se cauta o mireasă (sau o notă) dintre concurente pentru finalul concursului, care să se căsătorească cu unul dintre concurenţi. Participa mamele fetelor care trebuie să devină modele de mame (?!) ce trebuiesc votate de telespectatori. Tot telespectatorii, trebuie să voteze şi cuplul ideal în viziunea lor sau cine dintre băieţi trebuie să fie eliminat şi cine dintre mame trebuie eliminata. (Atenţie la acest regulament!)
“Mireasa pentru fiul meu„, “Nora pentru mama”. „Nora pentru mine”, “Burlacul”, „Fafa pereche”, „Burlăciţa”, „Inelul cu Diamant”, „Nunta cu surprize”, „Tablou de nunta”, “Te vreau langa mine” (Unele emisiuni au dispărut deja, apărând altele…).
La primele emisiuni enumerate asemănarea cu „Casa Big Brother” este izbitoare! Acţiunea se desfăşoară tot într-o casă, timpul petrecut în casa este 9 luni, eliminările se fac tot prin votul telespectatorilor, urmarirea concurentilor cu camerele de luat vederi se face 24 din 24 de ore, sunt mulţi bani puşi în joc pentru câştigător, ş.a. „Ajustarea ar fi aceea că nu mai există “camera secretelor” (unde se auzea vocea grava şi impunătoare a lui „Big Brother” care dădea pedepse concurentilor
ce îndrăzniseră să încalce sau să ignore regulamentul), se cauta o mireasă (sau o notă) dintre concurente pentru finalul concursului, care să se căsătorească cu unul dintre concurenţi. Participa mamele fetelor care trebuie să devină modele de mame (?!) ce trebuiesc votate de telespectatori. Tot telespectatorii, trebuie să voteze şi cuplul ideal în viziunea lor sau cine dintre băieţi trebuie să fie eliminat şi cine dintre mame trebuie eliminata. (Atenţie la acest regulament!)
Casa se numeşte „Casa curcubeu (Simbol NewAge), mamele au “Camera roz” (La sfarşit de saptamana se intalnesc in “Templul iubirii” unde au puse la dispozitie toate conditiile pentru a se distra, fetele au casa lor, băieţii pe a lor, ş.a. Faţă de emisiunile cu tema muzică şi dans, aici intentiile lui „Big Brother” sunt scoase mai mult la lumină, mai evidente.
Chiar dacăprima emisiune “Big Brother” a dispărut datorită ratingului scăzut, ea s-a dorit a fi un test al „Fratelui cel Mare” şi ocultei sale pentru telespectatorii romani, cu privire la promovarea in public a relaţiilor sexuale. Acest lucru a fost sancţionat la acea vreme de C.N.A. Prin Decizia Nr. 75/16.04.2004, astfel: “… în emisiunea de ştiri din data de 12 aprilie
2004, începând cu orele 18.00, precum şi în emisiunea Salut Big Brother a difuzat imagini filmate în timpul consumării unui act sexual, fapt recunoscut public de către prezentatoarele celor două emisiuni”. (…) “Consiliul a ţinut
cont de faptul că a mai fost sanctionată de două ori cu amendă contravenţională pentru aceleaşi abateri (!) postul de televiziune a adus prejudicii grave interesului public prin violentarea repetata a moralei publice, (…) fiind indecent sau obscen sexul în public”.
2004, începând cu orele 18.00, precum şi în emisiunea Salut Big Brother a difuzat imagini filmate în timpul consumării unui act sexual, fapt recunoscut public de către prezentatoarele celor două emisiuni”. (…) “Consiliul a ţinut
cont de faptul că a mai fost sanctionată de două ori cu amendă contravenţională pentru aceleaşi abateri (!) postul de televiziune a adus prejudicii grave interesului public prin violentarea repetata a moralei publice, (…) fiind indecent sau obscen sexul în public”.
Urmare a acestui fapt, emisiunile din genul “Big Brother” au fost „îmbrăcate” în haine” noi, mai „îndulcite” poate asa vor fi acceptate şi “digerate” mai uşor de un public cu o morală creştina incă vie, comparativ cu a celui din ţările occidentale.
Mesajul nerostit în cuvinte a lui „Big Brother” ar fi acesta: „Sub masca unui concurs cu tema matrimonială, scot în public discuţii şi relatări intime, totul înregistrat audio şi video, 24 din 24 de ore, asta însemnând că în curând, prin controlul bioelectronic la nivel planetar, vă voi şti permanent toate gândurile, vorbele şi faptele. Mai mult, am angrenat în concurs mamele concurenţilor, pilonul de “rezistenţă” dintr-o familie creştină şi, printr-un diabolic regulament, urmăresc degradarea rolului şi imaginii ei într-o tară majoritar creştin ortodoxă. Astfel că, genul acesta de emisiune, va duce inevitabil, la discuţii sterile şi inutile, având un nivel scăzut de moralitate, care nu au nimic în comun cu învăţătura şi implicit, mântuirea voastră creştină!”
Mesajul nerostit în cuvinte a lui „Big Brother” ar fi acesta: „Sub masca unui concurs cu tema matrimonială, scot în public discuţii şi relatări intime, totul înregistrat audio şi video, 24 din 24 de ore, asta însemnând că în curând, prin controlul bioelectronic la nivel planetar, vă voi şti permanent toate gândurile, vorbele şi faptele. Mai mult, am angrenat în concurs mamele concurenţilor, pilonul de “rezistenţă” dintr-o familie creştină şi, printr-un diabolic regulament, urmăresc degradarea rolului şi imaginii ei într-o tară majoritar creştin ortodoxă. Astfel că, genul acesta de emisiune, va duce inevitabil, la discuţii sterile şi inutile, având un nivel scăzut de moralitate, care nu au nimic în comun cu învăţătura şi implicit, mântuirea voastră creştină!”
Celelalte emisiuni au criterii de eliminare ştiute şi aplicate doar de “burlac”, “urlacita” şi “milionar”, publicul nu intervine in stabilirea câştigătorului. Sigur că putem vorbi de subiectivitatea acestor criterii folosite - subtil inoculate printr-un regulament, astfel conceput, încât să ducă la desfăşurarea concursului pe un anume făgaş şi la un anume deznodământ - evidente cu claritate la finalul acestor emisiuni, care seamănă foarte mult intre ele.
Tinerii concurenţi se străduiesc din răsputeri să pară ceea ce nu sunt în realitate, pentru a corespunde criteriilor de
selecţie ce-i vor face să meargă mai departe, spre finală. Scopul urmărit îl reprezintă premiul în bani pus în joc, ce le-ar asigura (doar unei fete şi unui băiat) realizarea (speră eil) în domeniu. Nunta - scopul final al emisiunii - a fost doar pretextul pentru a se realiza acest gen de emisiune. Practic, ni se propune un “joc” ce nu are nicio legătură cu realitatea (dar are legătură cu „realitatea” pe care vrea să o creeze “Big Brother”), un fel de licitaţie, unde persoana care conduce
“licitaţia”, este chiar obiectul licitat!
selecţie ce-i vor face să meargă mai departe, spre finală. Scopul urmărit îl reprezintă premiul în bani pus în joc, ce le-ar asigura (doar unei fete şi unui băiat) realizarea (speră eil) în domeniu. Nunta - scopul final al emisiunii - a fost doar pretextul pentru a se realiza acest gen de emisiune. Practic, ni se propune un “joc” ce nu are nicio legătură cu realitatea (dar are legătură cu „realitatea” pe care vrea să o creeze “Big Brother”), un fel de licitaţie, unde persoana care conduce
“licitaţia”, este chiar obiectul licitat!
Mesajul nerostit în cuvinte al lui „Big Brother”, ar fi acesta:
„Toate sunteţi frumoase şi aveţi calităţi deosebite. Eu însă folosesc un criteriu, pentru care nu dau socoteala nimănui! Numai aceea pe care eu o vreau poate îndeplini acest criteriu! Numai aceea pe care eu o vreau va câştiga acest concurs! Dacă eu nu vreau pe nimeni, înseamnă că nimeni nu va câştiga acest concurs! Concursul este de fapt un pretext prin care vreau să vă transmit o anumită sugestie mentală. Vă mai amintiţi de târgul de sclavi de altădată? Pentru mine sunteţi doar o marfă, cu care pot face ce vreau, oricând!”
„Toate sunteţi frumoase şi aveţi calităţi deosebite. Eu însă folosesc un criteriu, pentru care nu dau socoteala nimănui! Numai aceea pe care eu o vreau poate îndeplini acest criteriu! Numai aceea pe care eu o vreau va câştiga acest concurs! Dacă eu nu vreau pe nimeni, înseamnă că nimeni nu va câştiga acest concurs! Concursul este de fapt un pretext prin care vreau să vă transmit o anumită sugestie mentală. Vă mai amintiţi de târgul de sclavi de altădată? Pentru mine sunteţi doar o marfă, cu care pot face ce vreau, oricând!”
Vă amintiţi că la final, “Burlacul” nu s-a căsătorit cu câştigătoarea, iar la una din ediţii, „Burlacul” chiar a abandonat concursul? Vă amintiţi că “Burlăciţa” nu a ales nici măcar un câştigător, dar să se mai căsătorească cu el? La fel şi “milionarul” care oferă inelul cu diamant în valoare de 11mii de euro. Practic, ni se creează o situaţie falsă - sub masca unei emisiuni concurs cu tema matrimonială - cu ajutorul căreia, „Fratele cel Mare” ne transmite acest mesaj nerostit în
cuvinte, din care noi trebuie să înţelegem ceva anume. În sprijinul acestei concluzii, sunt chiar participanţii la acest “concurs” care sunt oameni absolut normali, cu viaţa, sentimentele şi trăirile lor, comportăndu-se ca atare, iar scopul acestui aşa-zis concurs este acela de „educare” a noastră pe o anumită direcţie, în conformitate cu planurile „Fratelui cel Mare”.
cuvinte, din care noi trebuie să înţelegem ceva anume. În sprijinul acestei concluzii, sunt chiar participanţii la acest “concurs” care sunt oameni absolut normali, cu viaţa, sentimentele şi trăirile lor, comportăndu-se ca atare, iar scopul acestui aşa-zis concurs este acela de „educare” a noastră pe o anumită direcţie, în conformitate cu planurile „Fratelui cel Mare”.
Participanţii la “lícitaţie” (fete sau băieţi), intră în cantonament (se autoprivează de libertate luni de zilei) pe toată perioada concursului, ajungând să facă lucruri jenante, înjositoare, uneori degradante. lmbrăcate în costume foarte sumare
şi transparente, fac gesturi cu tentă erotică - regulamentul de „educare” bată-l vină! - pe care nu le-ar face în public, fiind în viaţa de zi cu zi.
şi transparente, fac gesturi cu tentă erotică - regulamentul de „educare” bată-l vină! - pe care nu le-ar face în public, fiind în viaţa de zi cu zi.
Apogeul l-a atins emisiunea „Inelul cu Diamant” (postul TV respectiv, a şi fost amendat de C.N.A. în 2009!), când un părinte a reclamat conţinutul obscen al emisiunii şi ora nepotrivită de difuzare (18.00!), emisiunea având sigla “A.P.” Iată un foarte scurt fragment din documentul C.N.A.: „Emisiunea Inelul cu Diamant este o emisiune de divertisment tip concurs, în care mai multe participante trebuie să demonstreze, în urma unor probe, puterea lor de seducţie (Sic!) pentru a
câştiga premiul concursului, şi pentru a-l convinge pe (…) că este cea mai potrivită persoană pentru a-i deveni soţie. Astfel, concurentele sunt supuse unor probe având ca scop demonstrarea măiestriei sexuale şi puterea lor de seducţie. (Sicl) În ediţia emisiunii din 27.01.2009, una dintre concurente actriţă de filme xxx Comentariul C.N.A. continuă, dar nu mai putem reda toate argumentele sale intr-o revistă cu conţinut religios! Este suficient atât.
câştiga premiul concursului, şi pentru a-l convinge pe (…) că este cea mai potrivită persoană pentru a-i deveni soţie. Astfel, concurentele sunt supuse unor probe având ca scop demonstrarea măiestriei sexuale şi puterea lor de seducţie. (Sicl) În ediţia emisiunii din 27.01.2009, una dintre concurente actriţă de filme xxx Comentariul C.N.A. continuă, dar nu mai putem reda toate argumentele sale intr-o revistă cu conţinut religios! Este suficient atât.
Concluzionând, putem spune că „Big Brother” ne predă prin televiziune (pe banii noştril), degradarea morală în direct! El ştie că vor fi afectaţi în primul rând tinerii, care vor fi cei mai vulnerabili datorită naivităţii şi lipsei lor de experienţă.
Emisiunile “Nunta cu surprize”, “Tablou de nuntă” se referă la concursuri între două nunţi (evenimente) şi nu între
oameni! Sunt filmate concomitent două nunţi, una desfăşurându-se la oraş şi alta într-o localitate la ţară, fiecare având particularităţile ei. Gazdele emisiunii, împreună cu naşii celor două nunţi, pregătesc surprize inedite finilor lor. Interesul show-lui va fi dat de competitia dintre naşii celor două cupluri, care se străduiesc să le ofere finilor nunta visurilor lor. Un reporter se strecoară în viaţa viitorilor soţi şi filmeaza tot: mirii, familia acestora, cei mai buni prieteni, pregarirea
nunţii (cu tot ceea ce presupune ea), cununia civilă, cununia religioasă şi petrecerea propriu-zisă, toate condimentate cu declaraţiile mirilor dupa noaptea nunţii (educaţie sexuală pe un ton vesel şi „strecurată” copiilor sub 12 ani, emisiunea având sigla “A.P.!).
oameni! Sunt filmate concomitent două nunţi, una desfăşurându-se la oraş şi alta într-o localitate la ţară, fiecare având particularităţile ei. Gazdele emisiunii, împreună cu naşii celor două nunţi, pregătesc surprize inedite finilor lor. Interesul show-lui va fi dat de competitia dintre naşii celor două cupluri, care se străduiesc să le ofere finilor nunta visurilor lor. Un reporter se strecoară în viaţa viitorilor soţi şi filmeaza tot: mirii, familia acestora, cei mai buni prieteni, pregarirea
nunţii (cu tot ceea ce presupune ea), cununia civilă, cununia religioasă şi petrecerea propriu-zisă, toate condimentate cu declaraţiile mirilor dupa noaptea nunţii (educaţie sexuală pe un ton vesel şi „strecurată” copiilor sub 12 ani, emisiunea având sigla “A.P.!).
Telespectatorii pot să câştige şi premii, votând nunta care le-a plăcut cel mai mult. La majoritatea acestor nunti putem constata cea de la ţară încă mai păstrează o parte din simplitatea şi frumuseţea obiceiurilor noastre străvechi - pătrunderea rapidă a “modei” lumii moderne de astăzi: ţinute cât mai luxoase, extravagante, sumare „obiceiuri” cu tentă erotică evidentă, dansuri de strip-tease pe mese, mirele şi mireasa se mânjesc cu frişcă de la tort şi apoi se sărută, ş.a.
La „Tablou de nuntă”, cei doi prezentatori vor fi în complicitare cu unul dintre miri apărând astfel surprize: declaraţii de dragoste surprinzătoare (erotismul la el acasă, vezi sigla “A.P.”!l), artificii, cântăreţul preferat, ş.a. Nunta câştigătoare
votata de telespectatori (spectatorii din arena mare) va primi premiul cel mare: un weekend romantic la Venetia, Verona sau Paris.
votata de telespectatori (spectatorii din arena mare) va primi premiul cel mare: un weekend romantic la Venetia, Verona sau Paris.
Iată ce declara gazda la nunta unui cantareţ de manele: „Petrecerea a avut trei puncte forţe: manelişti tari, un nas haios si un dar de miliarde. Când spun bancnote, vorbim de euro si lire sterline aruncate fără număr în aer”.
Mesajul nerostit in cuvinte al lui “Big Brother” ar suna cam aşa:
„Sub masca modernismului, emancipării si libertăţii individuale, a… democratizării vieţii voastre, prin aceste „concursuri” interactive dintre două nunţi, urmăresc degradarea Tainei nunţii voastre crestinesti şi strămoşeşti, trimiterea ei în desuet distrugerea moralei creştine, folosindu-mă de mijloace ascunse şi perfide ştiind că nu pot fi descoperite atat de usor, mai ales de oameni mai puţin sau deloc informati în domeniul coruperii, manipulării şi dezinformării, cum sunteti marea voastră majoritate. Mă bazez şi pe faptul ca deveniti pe zi ce trece, creştin ortodocşi doar cu numele, uşurandu-mi mult munca”!
„Sub masca modernismului, emancipării si libertăţii individuale, a… democratizării vieţii voastre, prin aceste „concursuri” interactive dintre două nunţi, urmăresc degradarea Tainei nunţii voastre crestinesti şi strămoşeşti, trimiterea ei în desuet distrugerea moralei creştine, folosindu-mă de mijloace ascunse şi perfide ştiind că nu pot fi descoperite atat de usor, mai ales de oameni mai puţin sau deloc informati în domeniul coruperii, manipulării şi dezinformării, cum sunteti marea voastră majoritate. Mă bazez şi pe faptul ca deveniti pe zi ce trece, creştin ortodocşi doar cu numele, uşurandu-mi mult munca”!
Intrebari pertinente
1). Cine sunt cei care au finanţat cu sume enorme construirea a doua case de lux (în cazul primelor emisiuni) şi în jurul lor un adevarat complex de agrement complet utilat, pentru a învăţa nişte tineri (şi mamele lor!) ce înseamnă să fii “liber şi fericit”?
2). Aceşti tineri şi mamele lor au acceptat sa stea intr-o „cuşca de lux„ confortabilă şi spaţioasă doar pentru bani?
3). De ce prin regulamentul concursului, „regizorul din umbra” hotărăste clar participarea mamei (vezi si :„m-a facut mama artist”, “Schimb de mame” ş.a.)? Cititorii acestei reviste să se gandeasca la rolul pe care trebuie să-l joace mama, într-o familie creştina.
4). Oare aceşti tineri şi mamele lor (în primul rând ele!) nu au înţeles că se doreşte degradarea fiinţelor lor la nivel de instinct primar, dar ascultătoare şi supuse fată de “regizorul din umbră”?
5). Cine are interesul să finanţeze cu sume enorme deplasarea acestor tineri (vezi emisiunile: “Burlacul”, „Fără pereche”, „Burlăciţa”) prin toate ţările şi capitalele lumii, fiind cazaţi la hoteluri de 5 stele, vizite la obiective turistice atent alese,
masa în localuri selecte, vizionări de spectacole având bilete la lojă (vezi: “Moulin Rouge”), multe rochii şi costume de firmă, ş.a.?
6). Cine are interesul să ofere un inel de diamant valorând 11.000 de euro (plus multe alte cheltuieli) ca să sponsorizeze emisiunea “Inelul cu Diamant”?
7). De ce se doreşte (emisiunile: “Nunta cu surprize”, “Tablou de nuntă”) divizarea telespectatorului - spectatorul din “arenă mare - în pro şi contra unor nunţi (care se depărtează tot mai mult, sub ochii noştri, de la traditia lor creştină), ce nici nu ar trebui să apară la televizor, dar să mai fie şi votate?
8). De ce lăsăm să se întâmple toate aceste lucruri chiar şi atunci cand, ca socri, suntem angrenaţi în pregătirile de nuntă pentru copiii noştri? Unde este rolul educativ al părintelui dintr-o familie creştin ortodoxa?
1). Cine sunt cei care au finanţat cu sume enorme construirea a doua case de lux (în cazul primelor emisiuni) şi în jurul lor un adevarat complex de agrement complet utilat, pentru a învăţa nişte tineri (şi mamele lor!) ce înseamnă să fii “liber şi fericit”?
2). Aceşti tineri şi mamele lor au acceptat sa stea intr-o „cuşca de lux„ confortabilă şi spaţioasă doar pentru bani?
3). De ce prin regulamentul concursului, „regizorul din umbra” hotărăste clar participarea mamei (vezi si :„m-a facut mama artist”, “Schimb de mame” ş.a.)? Cititorii acestei reviste să se gandeasca la rolul pe care trebuie să-l joace mama, într-o familie creştina.
4). Oare aceşti tineri şi mamele lor (în primul rând ele!) nu au înţeles că se doreşte degradarea fiinţelor lor la nivel de instinct primar, dar ascultătoare şi supuse fată de “regizorul din umbră”?
5). Cine are interesul să finanţeze cu sume enorme deplasarea acestor tineri (vezi emisiunile: “Burlacul”, „Fără pereche”, „Burlăciţa”) prin toate ţările şi capitalele lumii, fiind cazaţi la hoteluri de 5 stele, vizite la obiective turistice atent alese,
masa în localuri selecte, vizionări de spectacole având bilete la lojă (vezi: “Moulin Rouge”), multe rochii şi costume de firmă, ş.a.?
6). Cine are interesul să ofere un inel de diamant valorând 11.000 de euro (plus multe alte cheltuieli) ca să sponsorizeze emisiunea “Inelul cu Diamant”?
7). De ce se doreşte (emisiunile: “Nunta cu surprize”, “Tablou de nuntă”) divizarea telespectatorului - spectatorul din “arenă mare - în pro şi contra unor nunţi (care se depărtează tot mai mult, sub ochii noştri, de la traditia lor creştină), ce nici nu ar trebui să apară la televizor, dar să mai fie şi votate?
8). De ce lăsăm să se întâmple toate aceste lucruri chiar şi atunci cand, ca socri, suntem angrenaţi în pregătirile de nuntă pentru copiii noştri? Unde este rolul educativ al părintelui dintr-o familie creştin ortodoxa?
“Te vreau lângă mine” este o altă faţă a genului de emisiune „Big Brother”! Vă rugăm să fiti foarte atenţi la regulamentul de desfăşurare al acestei emisiuni! Emisiunea caută să formeze cupluri între persoane mature şi singure astfel că 22 de participanţi bărbaţi şi femeii incearcă sa-si gaseasca jumătatea. Până la finalul ediţiei nu se pot vedea (işi pot vorbi doar aflaţi după un paravan), ei cunoscându-se doar prin intermediul întrebărilor puse reciproc, urmând ca la sfârşit, să-şi aleagă fiecare persoană pe care doresc s-o întâlnească. Cinicul „regizor din umbră” deschide lista cu oferte şi pentru telespectatori, astfel: 1). spectatorul din „arena mare” este invitat să voteze printr-un s.m.s., care concurent crede el că s-ar putea cupla cu una din concurente, întemeind o familie; 2). spectatorul din „arena mare” interesat să-şi întemeieze o familie cu unul sau altul dintre concurenti, votează printr-un s.m.s. numele concurentului (ei) respectiv(e).
La o primă privire, emisiunea ne face să credem că urmărim un interesant şi emotionant concurs matrimonial, însă un privitor care analizează cu atenţie şi regulamentul acestui concurs va descifra şi subtila sugestie mentală transmisă de acesta! Având în vedere că avem de-a face cu o emisiune unică (până acum!) în felul ei, datorită regulamentului de funcţionare, mesajul nerostit în cuvinte al lui “Big Brother” îl vom decoda punându-ne câteva întrebări şi trăgând apoi, concluziile.
1). De ce este necesar ca o activitate intimă, delicată şi de durată - cunoaşterea dintre doi oameni în vederea unei eventuale căsătorii - să fie expusă în văzul a milioane de oameni?
2). Nu cumva regulamentul este făcut cu intenţia de a prezenta în public discuţii şi dezvăluiri intime, trăiri de natură erotică şi sexuală, ş.a., care n-au ce să caute pe un post de televiziune care se respectă şi dorind în acelaşi timp să fie respectat?
3). De ce se doreşte ca prin caracterul ei interactiv şi desfăşurat sub masca unui concurs - de fapt, un „joc” codificat - emisiunea să sugereze un târg de sclavi de pe vremea romanilor?
4). Nu vi se pare că parcă am fi la o bursă unde nişte oameni se licitează între ei, în timp ce alti oameni din afară, urmărind toate mişcările acestora, ii licitează la rândul lor, pe unii dintre cei aflaţi înăuntru?
1). De ce este necesar ca o activitate intimă, delicată şi de durată - cunoaşterea dintre doi oameni în vederea unei eventuale căsătorii - să fie expusă în văzul a milioane de oameni?
2). Nu cumva regulamentul este făcut cu intenţia de a prezenta în public discuţii şi dezvăluiri intime, trăiri de natură erotică şi sexuală, ş.a., care n-au ce să caute pe un post de televiziune care se respectă şi dorind în acelaşi timp să fie respectat?
3). De ce se doreşte ca prin caracterul ei interactiv şi desfăşurat sub masca unui concurs - de fapt, un „joc” codificat - emisiunea să sugereze un târg de sclavi de pe vremea romanilor?
4). Nu vi se pare că parcă am fi la o bursă unde nişte oameni se licitează între ei, în timp ce alti oameni din afară, urmărind toate mişcările acestora, ii licitează la rândul lor, pe unii dintre cei aflaţi înăuntru?
Ne este sugerată subtil, o licitaţie umană in toată regula, unde fiecare obiect licitat este la rându-i şi licitator pentru celelalte obiecte licitate!’
Altfel spus, cineva din umbră regizează un aşa-zis joc matrimonial, aranjând în aşa măsură regulile, încât “jocul” devine un târg uman in toată regula, foarte inteligent mascat, unde toti participanţii sunt interesaţi să se „cumpere” (căsătorească)
unul pe altul!
Altfel spus, cineva din umbră regizează un aşa-zis joc matrimonial, aranjând în aşa măsură regulile, încât “jocul” devine un târg uman in toată regula, foarte inteligent mascat, unde toti participanţii sunt interesaţi să se „cumpere” (căsătorească)
unul pe altul!
Se creează deliberat o situatie falsă (nu există în realitate asemenea situaţii!), cu scopul de a înşela, înjosi, batjocori şi umili fiinţă umană, de a o reduce la stadiul de „marfă” care se „expune” şi “cumpără” în văzul şi cu implicarea directă în
“târguire”, a milioane de oameni. Momentele în care „marfa” poate fi „expusă” şi “cumpărată”, sunt stabilite printr-un regulament foarte precis, de către cinicul şi diabolícul „regizor din umbră”.
“târguire”, a milioane de oameni. Momentele în care „marfa” poate fi „expusă” şi “cumpărată”, sunt stabilite printr-un regulament foarte precis, de către cinicul şi diabolícul „regizor din umbră”.
Înţelegeţi, stimati cititori, de ce v-am spus mai sus că suntem chemaţi în „arenă” iar unii dintre noi (fără să-şi dea seama), sunt deja în “arenă”?
Prin sigla “A.P.” a acestor emisiuni TV, se doreşte şi prezenţa copiilor noştri de până la 12 ani, în faţa televizorului. Ceea ce era de demonstrat.
autor: lt. col. (r) N.M. Popescu
Articol preluat din revista Atitudini, din 24 august 2012
Articol preluat din revista Atitudini, din 24 august 2012
Sursa: gandeste.org
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu